۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

انتقال فعال کارگری بهنام ابراهیم زاده به بندی دیگر بدستور بازجویان وزارت اطلاعات


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » بازجویان وزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن  فعال کارگری و  کودکان بهنام ابراهیم زاده او را  از بند ۱۰ به بند ۲ زندان گوهردشت کرج منتقل نمودند.
روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه بازجویان وزارت اطلاعات و زندانبانان ولی فقیه با طرح قبلی از طریق یکی از عوامل خویش  اقدام به ایجاد درگیری با فعال کارگری و حقوق کودکان بهنام ابراهیم زاده نمودند و برای تحت فشار قرار دادن او، وی را از بند ۱۰ به بند ۲ زندان گوهردشت کرج منتقل نمودند.
انتقال فعال کارگری و کودکان بهنام ابراهیم زاده به بند ۲ بدستور داریوش امیریان مدیر داخلی زندان صورت گرفته است . این فرد یکی از عوامل وزارت اطلاعات می باشد که بطور گسترده و علنی اقدام به وارد کردن مواد مخدر به درون زندان می کند و جوانان زندانی   را به اعتیاد میکشاند وازطریق ورود و فروش مواد مخدر در زندان ثروتی نجومی بدست آورده است. این فرد همچنین از شکنجه گران قصی القلب زندان گوهردشت کرج می باشد .
  فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،انتقال فعال کارگری و کودکان بهنام ابراهیم زاده  به بند ۲ به منظور تحت فشار قرار دادن وی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ برابر ۹ می  ۲۰۱۶


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: