۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

ضرب وشتم معلم زندانی سابق رسول بداقی در بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تهران توسط مامورین وزارت اطلاعات


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » ضرب و شتم وحشیانه  معلم زندانی سابق رسول بداقی توسط مامورین وزارت اطلاعات در بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی موسوم به خمینی بدلیل اینکه قصد ملاقات با معلم زندانی در حال اعتصاب غذا  محمود بهشتی لنگرودی را داشت.
روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۰:۳۰ بنابه گفته شاهدان عینی معلم زندانی سابق رسول بداقی برای ملاقات با همبند سابق و معلم زندانی در حال اعتصاب غذا محمود بهشتی لنگرودی  به بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی تهران موسوم به خمینی مراجعه نمود و خواهان عیادت از ایشان شد .
مامورین وزارت اطلاعات مستقر در بیمارستان به طرز وحشیانه ای به رسول بداقی یورش بردند و او را آماج ضربات مشت و لگد خود قرار دادند ضرب و شتم وی به حدی شدید بود که گفته می شود ایشان دچار جراحات و خونریزی گردید. این عمل وحشیان و ضدبشری در بیمارستان و مقابل چشمان بهت زده بیماران و کادر پزشکی بیمارستان صورت گرفت که موجب اعتراض و نفرت عموم از این عمل وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات وزیر اطلاعاتآخوند  روحانی که خود را اهل تدبیر و امید  می نامد و اینکونه ماموران وحشی وی تدبیر و امید خود را در مقابل چشمان بیماران و کادر پزشکی به نمایش گذاشتند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یورش وحشیانه و غیر انسانی به معلم زندانی سابق رسول بداقی که به منظور عیادت از همبند و هم صنف خویش در بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات لازم برای پایان دادن به سرکوب و همچنین مانع خشونت ماموران ولی فقیه در حریم مراکز درمانی و بیمارستانها شوند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ برابر ۸ می  ۲۰۱۶


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: