۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

دیدار جمعی از فعالین کارگری و اعضای کمیته پیگیری ،فعالان سیاسی و حقوق بشری و کودک با خانواده بهنام ابراهیم زاده


بنابه گزارشات ارسالی  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » دیدار جمعی از فعالین کارگری ، اعضای کمیته پیگیری ، فعالان سیاسی و حقوق کودک با خانواده فعال کارگری بهنام  ابراهیم زاده و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی  فعالین کارگری و معلمین  شدند .
 در آستانه فرارسیدن اول ماه مه روز جهانی کارگر تعدادی از فعالین سیاسی و حقوق بشری و کارگری از اعضای کمیته پیگیری ایجاد تشکل های آزاد کارگری در تهران با خانواده فعال کارگری و حقوق بشری در بند بهنام ابراهیم زاده دیدار کردند . این دیدار در آستانه روز جهانی کارگر برابر با ۱۱ اردیبهشت صورت گرفت که جنبش کارگری ایران تمام قد و هم صدا با جنبش معلمان خود را برای برگزار کردن هر چه باشکوه تر این روز آماده می کنند و تعدادی از فعالین کارگری به جرم دفاع از کارگران از جمله بهنام ابراهیم زاده ، محمد جراحی، از اعضای کمیته پیگیری همچنان در زندان بسر می برند.
 فعالین کارگری و حقوق بشری و سیاسی در دیدار با خانواده این فعال کارگری در بند ضمن محکوم کردن پرونده سازی ساختگی مجدد و محکومیت دوباره بهنام و تبریک روز جهانی کارگر به این خانواده و آرزوی بهبودی هر چه سریعتر برای نیما فرزند بیمار این زندانی سیاسی، صبوری و مقاومت بی نظیر این خانواده را ستودند و به ادامه حمایتهای خود از این خانواده زندانی سیاسی در بند تاکید کردند .
 اسعد معروف به بهنام ابراهیم زاده  زندانی فعال کارگری و حقوق بشری و عضو شورای نمایندگان در کمیته پیگیری و جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان در ۲۲ خرداد ۸۹ بازداشت و بعد از سپری شدن مدت محکومیت ۵ ساله اولیه خود با حمله گارد زندان اوین به بند ۳۵۰ معروف به پنجشنبه سیاه به اتهام ارتباط با رسانه ها و احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران و درج مطالب و بیانیه های کارگری و حقوق بشری از داخل زندان در یک دادگاهی ناعادلانه چند دقیقه ای و فرمایشی بدون حضور وکیل محاکمه و قاضی صلواتی وی را به ۹ سال و۶ ماه حبس محکوم کرد  . این حکم در نهایت با ۷ سال و ۱۰ ماه و ۱۵ روز کاهش ، قطعی گردید. بهنام ابراهیم زاده در حال حاضر در زندان رجایی شهر دوران حبس خود را سپری می کند و از ناراحتی های پزشکی ، آرتروز گردن و دیسک کمر و بیماری کلیه رنج می برد . دستگاه قضایی با وجود تاکید پزشکان بیمارستان محک مبنی بر بیماری فرزندش همچنان با درخواستهای مرخصی وی مخالفت می کنند. لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته این زندنی از سوی تنی چند از زندانیان شرور در زندان رجایی شهر مورد حمله و سوء قصد قرار گرفت.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، ضمن همبستگی با فعالین کارگری و معلمین زندانی در ایران خواهان آزادی فوری و قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی  در ایران است

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ برابر ۰۱ می  ۲۰۱۶




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: