۱۳۹۳ شهریور ۲۹, شنبه

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در حمایت از خواسته های دراویش زندانی و خانواده های آنها


بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در حمایت از خواسته های دراویش زندانی و خانواده های آنها و نگرانی نسبت به دستگیری خانواده های آنها جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها  در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است که متن آن به قرار زیر می باشد:
مطلع شدیم که جمع کثیری از دراویش و خانواده هایشان که به خاطر اینکه عزیزانشان دست به اعتصاب غذا زده اند در جلوی درب دادستانی تجمع کرده بودند دستگیر و به زندان اوین برده اند.
 ما زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر ضمن اظهار نگرانی از دستگیری خانواده ها و حمایت از خواسته های اعتصاب کنندگان ،  مردم شریف ایران و همه مجامع حقوق بشری را متوجه این موضوع می کنیم که مگر آنها  چه جرمی را مرتکب شده اند ؟ جز مراجعه به دادگاه برای بیان خواسته هایشان و پیگیری سلامتی عزیزانشان در زندان .
راستی هموطنان عزیز ، دراویش ما در خانه و وطن خودشان هم حتی به اندازه علویان  دردانه  سوریه و یا شیعیان ترکمن  و الحوثیهای یمن که دفاع از حقوقشان موضوع صبح تا شب همه شبکه ها ، رادیوها ، تلویزیون سراسری دولتی است از حقوق شهروندی برخوردار نمی باشند .
چگونه است که دراویش ما همه مجرم ، مفسد و محاربند ولی آن  دردانه  ها همه محبوب ؟ آیا نرمش و اعتدال قهرمانانه تنها در مقابل زور قدرتهای خارجی است و نصیب مردم و شهروندان ایرانی  و حتی مسلمانان شیعه ۱۲ امامی دراویش تنها دار و درفش و سرکوب و زندان  است .
 درود بر عزیزان دراویش مان و بویژه خانواده های مصمم و مقاوم شان که تابوی  زندان را هم شکسته  و برخی خود داوطلبانه   به زندان  می روند تا طلسم آن را شکسته و حبسهای ناعادلانه را هم  با عزیزانشان  سهیم شوند .
جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر (گوهردشت کرج)
۲۹ شهریور ۱۳۹۳
رضا اکبری منفرد ، محمد بنازاده امیر خیزی ، ماشالله حائری ، خالد حردانی، لطیف حسنی ، افشین حیرتیان، شاهرخ زمانی ، جواد فولادوند ، صالح کهندل، سعید ماسوری ، محمد علی منصوری، اسدلله هادی ، میثاق یزدان نژاد ،حشمت الله طبرزدی     


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



   


 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: