۱۳۹۳ شهریور ۱۹, چهارشنبه

یورش وحشیانه زندانبانان ولی فقیه به خانواده های زندانیان سیاسی و شعار مرگ بر خامنه ای آنها

 
بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » اعتراضات گسترده خانواده های زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج نسبت به برخوردهای وحشیانه زندانبانان ولی فقیه و سر دادن شعار مرگ بر خامنه ای خانواده ها در سالن ملاقات و قطع ملاقات زندانیان سیاسی با خانواده هایشان.
روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه خانواده های زندانیان سیاسی طبق روال معمول عازم ملاقات کابینی با عزیزان خود در زندان گوهردشت کرج بودند. زندانبانان ولی فقیه به بازرسیهای توهین آمیز و غیر معمول و برخوردهای غیر انسانی با خانواده ها پرداختند. خانواده های زندانیان سیاسی نسبت به برخوردهای توهین آمیز و غیر انسانی  آنها اعتراض کردند که با برخوردهای فیزیکی زندانبانان ولی فقیه مواجه شدند .
خانواده ها  در مقابل برخوردهای فیزیکی و وحشیانه زندانبانان از خود دفاع کردند و چند زندانبان ولی فقیه را تنبیه نمودند . شرایط سالن ملاقات بسیار آشفته شد و خانواده ها در اعتراض به یورشهای فیزیکی  پاسداربندها اقدام به سر دادن شعار مرگ بر خامنه ای نمودند .
 زندانبانان ولی فقیه وقتی که  با دفاع  خانواده ها و شعارهای مرگ بر خامنه ای آنها مواجه شدند سالن ملاقات را بسته و  تمامی ملاقاتها را لغو کردند و به هیچکدام از خانواده ها اجازه ملاقات کابینی داده نشد.
 زندانبانان ولی فقیه همچنین اعلام کردند تا اطلاع ثانوی به خانواده های زندانیان سیاسی  اجازه ملاقات با عزیزانشان را نخواهند داد.
 زندانیان سیاسی و خانواده های آنها در زندانهای مختلف ایران دائما مورد تعرض و اذیت و آزار زندانبانان ولی فقیه قرار می گیرند. این سیاست ضد بشری  بدستور بازجویان وزارت اطلاعات که تحت امر آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات کابینه آخوند حسن روحانی هستند، صورت می گیرد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی زندانبانان ولی فقیه نسبت به خانواده های زندانیان سیاسی را محکوم می کند و از حقوق خانواده ها و زندانیان سیاسی حمایت می کند و همچنین از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۹ شهریورماه۱۳۹۳ برابر با۱۰ سپتامبر۲۰۱۴
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

   


 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: