۱۳۹۳ مهر ۶, یکشنبه

پر واضح است که شیخ علی شیره چی که خود فقط از آخور یا توبره نمی خورد بلکه از نفت و گاز می خورد( ارژنگ داودی)


دست نوشته ای  از زندانی سیاسی ارژنگ داودی در مورد غارت و چپاول اموال مردم ایران توسط ولی فقیه و آخوندهای همدست وی وهر کدام از آنها دیگری را به سرقت و چپاول  اموال مردم ایران را متهم کردن و خود را منزه و مبرا جلوه دادند  و حال نوبت آخوند حسن روحانی که پیش از این رئیس شورای امنیت نظام ولی فقیه و عضو آن بوده و توسط شخص آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت ، رهبری کننده سرکوب خونین مردم ایران و اعمال تروریستی در منطقه و جهان منصوب شده بود و قالیباف در مناظره تلویزیونی بخشی از آن دستور سرکوب خونین دانشجویان را در  مناظره تلویزیونی   افشا کرد جهت انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است . متن دست نوشته به قرار زیر است:

با یاد خدا،
ایرانیان جهان متحد شوید،
هم میهنان،
شیخ حسنک روحانی در استان چهارمحال و بختیاری ـ شهرکرد، تمام کاسه کوزه ها را سر احمدی نژاد شکست و از جمله گفت که دارودسته او به بهانه دور زدن تحریم ها پول نفت را بردند و خوردند و بابک زنجانی یکی از آنهاست ؟!اما او نگفت که ولی فقیه این رژیم دزدخیز و فسادپرور که تمامی اهرمهای قدرت را در دستان علیل و بی کفایت خود گرفته در این ۸ سال پرتلاطم کجا بوده و چه می کرده است ؟!
پر واضح است که شیخ علی شیره چی که خود فقط از آخور یا توبره نمی خورد بلکه از نفت و گاز می خورد، از صنعت خودروسازی باج می گیرد، از همه معادن شتلی می ستاند و ایرانیان را به تمام معنا سرکیسه می کند ، در طول این مدت همواره چندان به نوچه تروریست های دست پرورده اش از قبیل حزب الله، حماس، سپاه بدر، بشاراسد، نوری مالکی و ... مشغول بوده که احمدی نژاد توانسته پایش را بسیار بیشتر از گلیمش درازتر کند و به قول شیخ حسنک « ببرد و بخورد ».
 تازه مگر به گواه اسناد متقن، قرائن و شواهد روشن تر از آفتاب نیمروز ، انواع فسق و فجور، اقسام دزدی و فساد از دولت سهامی و بی کفایت خامنه ای ـ میرحسین شروع نشد!؟
 و در دوران دولت دوقلوی بهم نچسبیده اش ـ رفسنجانی ـ رشد مضاعف نکرد!؟ مگر در دوران خاتمی هم سیر صعودی انواع رانت و فساد با شیبی به مراتب تندتر از پیشینیان تداوم نیافت !؟ اینکه در دوران احمدی نژاد، فساد و دغلکاری به اوج خود رسید، بدون تردید با تأیید بعضی و غمض عین برخی دیگر از سردمداران سرگردنه داری خامنه ای و شرکای شارلاتان ترش بوده است. مگر همین بابک زنجانی کذایی به هنگام دستگیری، خود را به صراحت «سرباز ولایت » ننامید!؟یعنی که باری دیگر همچون غائله شهرام جزایری دست ولی امر دزدان و گردنه زنان حاکم بر تهران رو شده که او هم بع ....له !؟یعنی که آقاشون به پشتوانه سرکوبگری نیروهای ارزشی و ولایتمدار!؟ سپاه و اطلاعات هم باج می ستاند ، هم شتلی می گیرد، هم تلکه می کند و هم بسیاری از این دست هم های دیگر را مرتکب می شود  چون کسی را یارای اعتراض نیست. جالب تر آنکه این گدا زاده حریص و فرزندان تبهکارش سیرمونی هم ندارند.
از حضرت علی امام اول شیعیان نقل شده که الناس علی دین ملوکهم یعنی که مردم به دین رهبران شان در می آیند. پس امت فقیه هم به دین امام شان درآمده و هنگام که می بینند باند افسد دوقلوهای بهم نچسبیده رفسنجانی ـ خامنه ای و فرزندان بی افسار و لگام شان چند لپی غارت می کنند و به تاراج می برند به خود حق و اجازه می دهند که حداقل دولپی بلمبانند.
تا این ملک است و این روزگار
زین ده ویران دهمت صدهزار

ارژنگ داودی
معلم ، شاعر، نویسنده، زندانی سیاسی ـ زندان رجایی شهر کرج
۵ مهرماه ۱۳۹۳
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



   


 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: