۱۳۹۱ شهریور ۱۳, دوشنبه

به دار آویختن 2 برادر در زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز دوشنبه 13 شهریور ماه 3 زندانی از 8 زندانی که روز یکشنبه از زندان قزل حصار کرج به سلولها انفرادی زندان گوهردشت کرج منتقل شده بودند حوالی ساعت 04:00 صبح  در زندان گوهردشت کرج به دار آویخته شدند.2 نفر از آنها برادر بودند.اتهام منسوب به این زندانیان داشتن مواد مخدر می باشد.
اسامی 2 برادر که روز دوشنبه به دار آویخته شدند به قرار زیر می باشد:
1- پرویز پرویزی متولد 1357 که بیش از 3.5 سال در واحد 2 زندان قزل حصار کرج زندانی بود
2- ایرج پرویزی متولد 1359 که بیش از 3.5 سال در واحد 2 زندان قزل حصار  کرج زندانی بود.آنها از اهالی هرسین کرمانشاه بودند.
3 زندانی دیگر در حال حاضر در سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند.گفته می شود که قرار است آنها را روز چهارشنبه 15 شهریور به دار آویخته شوند.اما از سرنوشت 2 زندانی دیگر هنوز اطلاعی در دست نیست
علیرغم گذشت نزدیگ به 24 ساعت از اجرای حکم ضدبشری اعدام این 3 زندانی، هنوز قوۀ قضاییۀ رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای از اعلام خبر اعدام آنها خوداری می کند.
گزارشهای تایید نشده  حاکی از آن است که قوۀ قضاییۀ ولی فقیه آخوند علی خامنه ای قصد دارد در طی هفتۀ آینده چند زندانی  را در شهر تهران در ملاء عام اعدام نماید.
پس از چند هفته وقفه در اعدام ها به دلیل  برگزاری  اجلاس عدم تعهد در تهران، رژیم ولی فقیه بطرز جنون آمیزی رو به اعدام ها ی گروهی آورده است.سیاست اعدام و سرکوب توسط آخوند علی خامنه ای تعیین می شود و بوسیلۀ آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران علیه بشریت  که در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر قرار دارد مورد تایید و دستور اجرای آن را صادر می کند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، آغاز جدید موج اعدام ها در ایران، سیاستی است که توسط آخوند علی خامنه ای تعیین می شود به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل ،کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات فوری برای متوقف کردن موج جدید اعدام ها در ایران است.
.فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
14 شهریور  1391 برابر با 04 سپتامبر2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net                    
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است
 

 

هیچ نظری موجود نیست: