۱۳۹۹ بهمن ۵, یکشنبه

بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرانی پس از ۴۳ روز اذیت و آزار و شکنجه های روحی مجددا به زندان قرچک ورامین بازگردانده شد. روز یکشنبه ۵ بهمن ماه زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرانی پس از ۴۳ روز اذیت وآزار و شکنجه های روحی در سلولهای انفرادی بند ۲ الف شکنجه گاه اطلاعات سپاه پاسداران در زندان اوین به زندان قرون قرچک ورامین بازگردانده شد.خانم ابراهیمی همچنان از داشتن تماس تلفنی با خانواده اش محروم می باشد. زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرانی، ۱۷ آذر ماه توسط بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران او را به سلولهای انفرادی بند ۲ الف زندان اوین احضار کرده بودند. خانم ابراهیمی بدلیل اینکه در حال طی محکومیت خویش در زندان قرچک ورامین بود از رفتن به این شکنجه گاه خوداری نمود. روز ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹ مسئولین زندان قرچک ورامین همراه با گارد زندان به بند ۸ این زندان یورش بردند و با باتوم و شوکر برقی اقدام به ضرب و شتم زندانیان سیاسی زن محبوس در این بند نمودند. زندانبانان با رفتاری وحشیانه موهای خانم ایرانی را گرفته و او را بر روی زمین کشاندند و به شکنجه گاه بند ۲ الف زندان اوین منتقل نمودند. هدف از انتقال او به شکنجه گاه سپاه پاسداران به احتمال زیاد پرونده سازی مجدد علیه وی می باشد و این در حالی است که او در زندان بسر می برد.. فردی به نام رئوف که از شکنجه گران بند ۲ الف زندان اوین می باشد او همچنین از اعضای سپاه پاسداران است.این فرد که از جنایتکاران علیه بشریت است در شکنجه و پرونده سازی علیه فعالین مدنی نقش اساسی دارد. زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرانی همسر زندانی سیاسی آرش صادقی است که در زندان گوهردشت کرج زندانی است آنها از داشتن ملاقات و تماس تلفنی با یکدیگر محروم هستند. فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال زندانیان سیاسی که در حال طی محکومیت خویش هستند به شکنجه گاه های اطلاعات سپاه پاسداران موسوم به بند ۲ الف زندان اوین را محکوم می کند. و از دبیر کل سازمان ملل متحد ، کمیسر عالی حقوق بشر وگزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران می خواهد که برای آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی بخصوص زندانیان سیاسی زن اقدام نماید. فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ برابر با ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد: دبیر کل سازمان ملل متحد كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران سازمان عفو بين الملل Telegram: @hrdai Twitter: @hrdai1 Site: www.hrdai.net blogspot: http://hrdai.blogspot.com e-mail hrdairan@gmail.com e-mail: pejvakzendanyan@gmail.com Tel.: 0031620720193 طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

  

بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرانی پس از ۴۳ روز اذیت و آزار و شکنجه های روحی مجددا به زندان قرچک ورامین بازگردانده شد.

روز یکشنبه ۵ بهمن ماه زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرانی پس از ۴۳ روز اذیت وآزار و شکنجه های روحی در سلولهای انفرادی بند ۲ الف  شکنجه گاه اطلاعات سپاه پاسداران در زندان اوین به زندان قرون  قرچک ورامین بازگردانده شد.خانم ابراهیمی همچنان از داشتن تماس تلفنی با خانواده اش محروم می باشد.

 

زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرانی، ۱۷ آذر ماه توسط  بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران او را به سلولهای انفرادی بند ۲ الف زندان اوین احضار کرده بودند. خانم ابراهیمی بدلیل اینکه در حال طی محکومیت خویش در زندان قرچک ورامین  بود از رفتن به این شکنجه گاه خوداری نمود.

 روز  ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹ مسئولین زندان قرچک ورامین همراه با گارد زندان به بند ۸  این زندان یورش بردند و با باتوم و شوکر برقی اقدام به ضرب و شتم زندانیان سیاسی زن محبوس در این بند نمودند. زندانبانان با رفتاری وحشیانه موهای خانم ایرانی را گرفته و او را بر روی زمین کشاندند و به شکنجه گاه بند ۲ الف  زندان اوین منتقل نمودند.

هدف از انتقال او به شکنجه گاه سپاه پاسداران به احتمال زیاد پرونده سازی مجدد علیه وی می باشد و این در حالی است که او در زندان بسر می برد..

 

فردی به نام رئوف که از شکنجه گران بند ۲ الف زندان اوین می باشد او همچنین  از اعضای سپاه پاسداران است.این فرد که از جنایتکاران علیه بشریت است در شکنجه و پرونده سازی علیه فعالین مدنی نقش اساسی دارد. 

زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرانی همسر زندانی سیاسی آرش صادقی است که در زندان گوهردشت کرج زندانی است آنها از داشتن ملاقات و تماس تلفنی با یکدیگر محروم هستند.

 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال زندانیان سیاسی که در حال طی محکومیت خویش هستند به شکنجه گاه های اطلاعات سپاه پاسداران موسوم به بند ۲ الف زندان اوین  را محکوم می کند. و از دبیر کل سازمان ملل متحد ، کمیسر عالی حقوق بشر وگزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران می خواهد که برای آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی بخصوص زندانیان سیاسی زن اقدام نماید. 

 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 

۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ برابر با  ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰

 

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:

دبیر کل سازمان ملل متحد

كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران

سازمان عفو بين الملل 

Telegram:       @hrdai

Twitter:          @hrdai1

Site:          www.hrdai.net

blogspot:   http://hrdai.blogspot.com

e-mail             hrdairan@gmail.com

e-mail:     pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:                0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: