۱۳۹۹ تیر ۳۱, سه‌شنبه

عتراضات گسترده و اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه وارد ۳۷-مین روز خود شد



بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» کارگران نیشکر هفت تپه به تجمعات اعتراضی و اعتصاب خویش تا رسیدن به تمامی خواسته های خویش ادامه می دهند.

روز سه شنبه ۳۱ تیر ماه تجمع اعتراضی کارگران نیشکر هفت تپه در مقابل فرمانداری شوش و راهپیمایی در سطح شهر ادامه یافت. کارگران با حمل دست نوشته هایی  ۳۷- مین روز اعتراض و اعتصاب خود را نشان می دادند. آنها خواهان برآورده شدن خواسته هایشان از جمله پرداخت حقوق معوقه چند ماه اخیر هستند. کارگران نیشکر هفت تپه تاکید قاطع دارند که تا رسیدن به خواسته های خویش به اعتراض و اعتصاب ادامه خواهند داد.
نیروهای سرکوبگر پس از شکست طرحهای تهدید ، دستگیری و سایر اعمال سرکوبگرانه خویش  عقب نشسته اند و سیاست سکوت  را پیشه کرده تا از این طریق کارگران را خسته و به خیال خام خویش وادار به عقب نشینی کنند.
اما روز به روز کارگران بر عزم راسخ خویش برای  برآورده شدن خواسته های خود تاکید  می کنند و به اعتراضات خویش به شیوه های مختلف با ابعادی گسترده تر ادامه می دهند .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  از خواسته های به حق  کارگران نیشکر هفت تپه حمایت می کند و از تمامی اقشار جامعه در ایران  خواستار حمایت از خواسته های به حق تمامی کارگران است. 

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
۳۱ تیر ۱۳۹۹ برابر با ۲۱ ژولای ۲۰۲۰


@hrdai1
telegram me/hrdai
hrdairan@gmail.com
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: