۱۳۹۹ تیر ۲۶, پنجشنبه

اعتراضات گسترده مردم شهر بهبهان علیه رژیم ولی فقیه


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» اعتراضات گسترده مردم شهر  بهبهان علیه رژیم ولی فقیه در میدان بانک ملی این شهر.
روز پنجشنبه غروب ۲۶ تیر ماه مردم شهر بهبهان در میدان بانک ملی شهر تجمع کردند و دست به سر دادن شعارهای ضد دولتی دادند. از جمله شعارهایی که در این اعتراضات سر داده شد : ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد ، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و شعارهای مختلف دیگر.
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه آخوند ضدبشر علی خامنه ای به میدان شهر گسیل شدند ولی مردم و بخصوص جوانان شهر رو در روی نیروهای سرگوبگر به شعارهای اعتراضی خود ادامه دادند. نیروهای سرکوبگر ولی فقیه قصد متفرق کردن مردم را داشتند ولی تا این لحظه موفق نشده اند و اعتراضات همچنان ادامه دارد.
 گزارشها حاکی از آن است که در شهرهای مختلف ایران مردم  فراخوان به تجمع در میادین شهرها را دادند از جمله آنها شهر اصفهان که نیروهای سرکوبگر ولی فقیه در خیابانها حضور گسترده دارند و از این طریق سعی در ایجاد فضای رعب و وحشت دارند تا مانع  تجمع  مردم شوند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، از اعتراضات به حق مردم ایران نسبت به گرانی ، فقر و سرکوب و جنایت رژیم ولی فقیه حمایت می کند. 

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
۲۶ تیر ۱۳۹۹ برابر با ۱۶ ژولای ۲۰۲۰


@hrdai1
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: