۱۳۹۹ تیر ۲۲, یکشنبه

دامه یافتن اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه مقابل فرمانداری و در سطح شهر شوش

بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» اعتراضات گسترده کارگران نیشکر هفت تپه در مقابل فرمانداری و در سطح شهر شوش برای احقاق حقوق خویش وارد چهارمین هفته خویش شد.

روز یکشنبه ۲۲ تیر ماه کارگران نیشکر هفت تپه  برای بیست و هشتمین روز متوالی دست به اعتراضات گسترده در سطح شهر شوش زدند. آنها ابتدا در مقابل فرمانداری شهر دست به تجمع زدند و تعدادی از کارگران تاکید بر ادامه اعتراضات خویش تا رسیدن  حقوقشان به سخنرانی پرداختند. سپس از فرمانداری بسوی سطح شهر شوش دست به راهپیمائی زدند و اقدام به سر دادن شعارهایی نمودند و خواهان برآورده شدند خواسته های خویش شدند که از جمله آنها پرداخت حقوق معوقه ۳ ماه اخیر بود.
در طی این اعتراضات تعدادی از گشاورزان منطقه با در دست داشتند پلاکاردهایی حمایت خود را از خواسته های به حق کارگران اعلام نمودند. همچنین اقشار مختلف مردم شهر شوش از اعتراضات کارگران به اشکال مختلف حمایت می کردند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، حمایت کامل خویش را از خواسته های  کارگران نیشکر هفت تپه اعلام میدارد و از تمامی اقشار جامعه در ایران  خواستار حمایت از خواسته های به حق کارگران نیشکر هفت تپه است.  

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
۲۲ تیر ۱۳۹۹ برابر با ۱۲ ژولای ۲۰۲۰


@hrdai1
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: