۱۳۹۶ دی ۱۵, جمعه

بیش از ۴۰ تن از دستگیر شدگان قیام مردم ایران در بند سپاه زندان گوهردشت کرج زندانی هستند


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » بیش از ۴۰ تن از دستگیر شدگان قیام مردم ایران در سلولهای انفرادی بند سپاه  زندان گوهردشت کرج زندانی هستند.
گزارشهای تایید شده از چند منبع حاکی از آن است که که بیش از ۴۰ نفر از دستگیر شدگان قیام مردم ایران در سلولهای انفرادی بند سپاه که در دست بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات می باشد در زندان گوهردشت کرج زندانی هستند .
دستگیر شدگان از شهرهای مختلف  استان البرز مانند کرج ، گوهردشت و سایر نقاط این استان می باشند.
  آخوند ضدبشر علی خامنه ای ولی فقیه رژیم  تعدادی زیادی از شکنجه گران و زندانبان زندان گوهردشت  کرج را برای سرکوب قیام مردم ایران در استان البرز بکار می برد. این نکته را یکی از مدیران داخله زندان و از شکنجه گران معروف زندان گوهردشت کرج خطاب به تعدادی از زندانیان عادی این زندان اعلام نمود.
هنگامی که تعدادی از زندانیان عادی از« ولی علیمحمدی» یکی از مدیران داخله زندان می پرسند : چرا مسئولین زندان حضور ندارند و به مسائل ما رسیدگی نمی کنند . علیمحمدی در پاسخ آنها چنین می گوید : «سر به سرمان نگذارید ، به همان راحتی که توی خیابان آدم می کشیم، دخل شما را هم در می آوریم، پس حرف اضافه نزنید.»
لازم به یادآرزی است ولی علیمحمدی مدیر داخله زندان  یکی از شکنجه گران و جنایتکاران علیه بشریت است که حال خود در مقابل تعداد زیادی از زندانیان اعتراف می کند که مردم ایران را در خیابان ها به قتل می رساند.
ما در صدد آن هستیم که جنایتکاران علیه بشریت را با اسم و مشخصات معرفی نماییم تا در آینده نزدیگ در لیستهای سیاه جهانی قرار گیرند  تا مورد  بازخواست و مجازات قرار گیرند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، خواهان آزادی بی قید و شرط و فوری تمام بازداشت شدگان قیام مردم ایران است و از مجامع بین المللی خواستار اقدامات لازم برای  ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوندها، پاسدارانشان، اطلاعاتیها و بسیج ضد مردمی  به دادگاه جنایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۵ دیماه۱۳۹۶ برابر با ۵ ژانویه ۲۰۱۸

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: