۱۳۹۶ دی ۱۴, پنجشنبه

تحت فشارقراردادن روحانیون اهل سنت توسط اداره اطلاعات سیستان وبلوچستان



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » وزارت اطلاعات ولی فقیه  امامان جمعه اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان را تحت فشار قرار داده است تا  اعتراضات گسترده مردم ایران را اختشاش و مردم را اغتشاشگر  بنامند.

ماموران وزارت اطلاعات در استان سیستان و بلوچستان بر امامان جماعت اهل سنت در شهرهای مختلف فشار وارد می آورد تا علیه اعتراضات گسترده مردم ایران موضع بگیرند و آنها را با کلماتی که ولی فقیه ضد بشر آخوند علی خامنه ای از آنها نام می برد همچون اغتشاشگر در خطبه های خود مورد خطاب قرار دهند. اما امامان جماعت اهل سنت از خواست ماموران وزارت اطلاعات خوداری می کنند.
آخوندها و بازجویان وزارت اطلاعات از تمامی شیوه های غیر انسانی استفاده می کنند تا در روز جمعه علیه اعتراضات گسترده و سراسری  مردم ایران  بکار ببرد .
از جمله شیوه های لو رفته این است که معمولا وقتی رژیم دیکتاتوری در آستانه سقوط قرار می گیرد واقدامات سرکوبگرانه وی بی اثر می شود با کشاندن  اوباش ، نیروهای اطلاعاتی ، پاسداران ،بسیجیان ، آخوندها و خانواده های آنها تحت عنوان مردم اقدام به ضد تظاهرات علیه اعتراضات گسترده و سراسری مردم در ایران می کنند . اما این شیوه لو رفته شکست خورده و آخوندها تقریبا آخرین ترفند خود را بکارمی برند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعمال فشار علیه روحانیون اهل سنت برای بکار بردن آنها علیه اعتراضات گسترده و سراسری مردم ایران و سایر اقدامات علیه مردم ایران را محکوم می کند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۴ دیماه۱۳۹۶ برابر با ۴ ژانویه ۲۰۱۸
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: