۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

ایجاد اختلال در اینترنت و ادامه اعتراضات گسترده در تهران و سایر شهرستانها



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » از بعد از ظهر امروز اعتراضات گسترده مردم تهران و سایر شهرستانها از سر گرفته شد.
روز یکشنبه  ۱۰ دی ماه حوالی ساعت ۱۶:۰۰ اعتراضات گسترده در نقاط مرکزی تهران از سر گرفته شد . عمده اعتراضات در میدان انقلاب و میدان ونک می باشد جوانان با سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور  و سایر شعارها به اعتراضات خود ادامه می دهند   همچنین گزارشها از شهرهای ایلام ، کرمانشاه ،درود و سایر نقاط حاکی از اعتراضات گسترده مردم است
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه خیابانها را قرق کرده اند و وحشیانه به سمت مردم یورش می برند اما مردم با هو کردن و سر دادن شعار بی شرف بی شرف و مرگ بر دیکتاتوربه آنها  پاسخ می دهند و محل را ترک نمی کنند. در چند مورد مردم نیروهای سرکوبگر ولی فقیه را فراری دادند.
 از طرفی دیگرآخوندهای ضدبشر از ساعت ۱۵:۰۰ دراینترنت اختلال ایجاد کرده اند تا مانع ارتباط و ارسال گزارشهای خبری شوند . اما این مسئله باعث شده است که مردمی که اعتراضات را از طریق وسایل ارتباط جمعی دنبال می کردند  خود در خیابانها حاضر شوند و به اعتراض کنندگان بپیوندند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران از اعتراضات مردم ایران حمایت می کند و از تمامی هموطنان در نقاط مختلف جهان می خواهد که به حمایت از هموطنان خویش برخیزند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰دی۱۳۹۶



telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: