۱۳۹۶ دی ۸, جمعه

خودداری زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج از گرفتن غذای زندان


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در اعتراض به شرایط قرون وسطایی و سرقت اموال شخصی خویش توسط زندانبانان ولی فقیه از روز چهارشنبه از گرفتن غذای  زندان خوداری کردند .
روز چهار شنبه  ۶ دی ماه زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در اعتراض به سرقت و چپاول وسایل شخصی و حداقلی و قرار دادن آنها در یک بند کاملا ایزوله شده که فاقد امکانات اولیه انسانی است و به نتیجه نرسیدن پیگیری های طولانی مدت برای باز یافتن حقوق خویش ،از گرفتن غذای زندان در مرحله اول  خوداری کردند.
 زندانیان سیاسی اعلام کردند که در صورت عدم  رسیدگی  به خواسته های به حقشان ناچار به ادامه این شیوه اعتراضی خواهند بود .
شکنجه گران ولی فقیه  از طریق زندانبانان که مجری فرامین آنها هستند در طی ماه های گذشته زندانیان سیاسی زندان گوهردشت را تحت شدیدترین فشارهای غیر انسانی قرار دادند و عملا راهی برای زندانیان سیاسی محبوس در زندان باقی نگذاشتند تا اینکه از روز چهارشنبه از گرفتن غذای زندان خوداری کردند.
مسئولیت جان زندانیان سیاسی به عهده شخص آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، ایجاد شرایط غیر انسانی و فشارهای طاقت فرسا علیه زندانیان سیاسی محبوس در زندان گوهردشت را محکوم می کند و از دبیر کل سازمان  ملل متحد، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران  و سایر مراجع بین المللی خواهان دخالت برای پایان دادن به اعمال غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی در ایران است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
دی ماه ۱۳۹۶

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:

دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل

telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: