۱۳۹۶ آذر ۲۵, شنبه

حمله وحشیانه گارد زندان گوهردشت به زندانیان بی دفاع در طی روزهای گذشته


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » حمله مکرر و وحشیانه گارد ویژه  زندان گوهردشت کرج به زندانیان بی دفاع این زندان و ضرب و شتم کردن آنها که منجر به مصدوم شدن آنها شده است   .

در طی روزهای گذشته گارد ویژه زندان گوهردشت کرج  چندین بار به بندهای زندانیان عادی یورش برده و آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.  آخرین مورد آن روز  پنجشنبه ۲۳ آذرماه بود که ساعت ۲۱:۳۰ گارد ویژه زندان به بند ۴ سالن ۱۱ یورش بردند و در این یورش وحشیانه زندانی احمد ریحانی حدودا ۲۶ ساله که ۲ سال و نیم است در زندان بسر می برد به شدت از ناحیه دست و پا مجروح شده است و به گزارش همبندیانش تمام بدن او کبود شده است.
این یورش وحشیانه و غیر انسانی به دستور ضیایی ریس زندان گوهردشت کرج،سیدسادات ریس حفاظت زندان و قبادی و محمدی مدیران داخله زندان صورت گرفته و توسط خانلری افسر گارد ویژه زندان به اجرا گذاشته شد. خانلری شخصا زندانی  احمد ریحانی را وحشیانه شکنجه داده است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یورش به بند زندانیان بی دفاع و ضرب و شتم وحشیانه آنها و مصدوم کردن آنها را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران ، دبیر کل سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی می خواهد تا با ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد به سرکوب، کشتار و اعدام مردم ایران توسط علی خامنه ای و آخوندهای همدست او خاتمه دهند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۵ آذرماه ۹۶برابر با۱۶ دسامبر ۲۰۱۷
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: