۱۳۹۶ دی ۳, یکشنبه

از همه مسیحیان تقاضا دارم برای پایداری همه زندانیان و آنان که در جفا هستند دائما در دعا باشند.(زندانی مسیحی ابراهیم فیروزی)

پیام تبریک زندانی هموطن مسیحی ابراهیم فیروزی به مناسبت کریسمس از زندان مخوف گوهردشت کرج به جهانیان و بخصوص مسیحیان ایران جهت انتشار و اطلاع عموم در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران » قرار داده شده است متن پیام به قرار زیر می باشد:
  امت مقدس در خداوند وجد و شادی نمایید زیرا درب رحمت او در خداوندمان عیسی مسیح گشوده شده است.
 کریسمس یادبود مجسم کلمه خدا برای نجات و آمرزش گناهان است و بهره مندی از فیض عظیمی که اکنون برای همگان در عهد جدید مهیا شده، فرصت دوباره ای است برای آنانی که خواهان تولدی دوباره هستند.
 در این ایام خداوند را به پاس همه نیکویی هایش سپاس گویند و دست پرتوان وی را در زندگی تان خواستار باشید زیرا انسان نه به لقمه نانی که با مشقت بدست می آورد بلکه با روح قدوس است که حیات ثمربخش را تجربه می کند. ایمانی که برای حفظ و گسترش آن ،مسیحیان غیوری جان خویش را فدا کردند و در زمان حاضر به راحتی در اختیار ماست و این ما هستیم که ماموریت داریم همان ایمان ابتدایی را با غیرت به نسل آینده منتقل کنیم.
 در این کریسمس شادی کنید و خوش باشید زیرا فیض خدا به طور خاصی در این روز به یاد می آید. آیین دعا برای همان سقوط کرده را فراموش نکنید ، یقین داشته باشید که فرزند خواندگان پدر آسمانی هستید و باید خواست پدر خود را در همه زمان ها به عمل آورید.
اینکه خدا به وسیله روح مقدس خود در ما ساکن است و این ایام بارزترین زمان برای این حقیقت است که ، هر جا روح خداست آنجا آزادیست .
 از پشت دیوارهای بتونی و درب های آهنین زندان رجایی شهر بدین وسیله کریسمس و سال نو  میلادی را به جهانیان مخصوصا مسیحیان ایرانی تبریک گفته و از همه مسیحیان تقاضا دارم برای پایداری همه زندانیان و آنان که در جفا هستند دائما در دعا باشند. باشد که روزی طعم آزادی مذهبی را در ایران بچشیم و با فراغ بال به پرستش خداوند بپردازیم.

زندانی عقیدتی ابراهیم فیروزی
۲۵ دسامبر ۲۰۱۷


telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: