۱۳۹۶ آبان ۲۸, یکشنبه

انتقال ۳ زندانی سیاسی به سلولهای انفرادی بند قرنطینه زندان مرکزی زاهدان



بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » انتقال ۳ زندانی سیاسی به بند قرنطینه شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان و همزمان قطع تماس تلفنی زندانیان بند ۳ با خارج از زندان.

روز جمعه ۲۶ آبانماه ۳ زندانی سیاسی از بند ۳ زندان مرکزی زاهدان بدلیل شرکت نکردن در مراسم مذهبی دولتی به بند قرنطینه ،شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان منتقل شدند. این زندانیان سیاسی بدلیل توهین زندانبانان ولی فقیه به اعتقادات اهل سنت در این گونه مراسم از شرکت در آن خودداری کردند . بند قرنطینه شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان فاقد هر گونه امکانات اولیه انسانی است و زندانیان بمنظورشکنجه و  فشارهای جسمی و روحی به این بند منتقل می شوند. همزمان با انتقال این ۳ زندانی سیاسی کلیه تماسهای تلفنی این بند با خارج از زندان  نیز قطع شده است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران توهین به اعتقادات مذهبی زندانیان و انتقال ۳ زندانی سیاسی به بند قرنطینه زندان مرکزی زاهدان توسط زندانبانان رژیم ولی فقیه بمنظور افزایش فشارها بر آنها را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران، دبیر کل سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی می خواهان اقدام عملی و فوری بمنظور کاهش فشارها بر زندانیان سیاسی در ایران توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۹  آبان ۱۳۹۶ برابر با ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷
گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:

دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: