۱۳۹۶ آبان ۲۸, یکشنبه

بیانیه زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج خطاب به هیئت حقوق بشر اتحادیه اروپا مذاکره کننده با رژیم ولی فقیه


بیانیه زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج خطاب به هیئت حقوق بشر اتحادیه اروپا که عازم ایران جهت مذاکره با رژیم ضدبشری ولی فقیه آخوند علی خامنه ای است جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه های و ارسال به دفتر اتحادیه اروپا در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر است.
خطاب به هیئت حقوق بشر اتحادیه اروپا
  احتراما ما زندانیان سیاسی گوهردشت کرج مطلع شدیم که در ارتباط با مسئله حقوق بشر عازم ایران هستید، اگرچه احتمالا از وضعیت زندانیان و به خصوص زندانیان سیاسی و شمار اعدام ها و ...مطالبی را در گزارشات شورای حقوق بشر و یا گزارشگران ویژه ( آقای شهید و خانم جهانگیر) شنیده اید ولی همه آنها تنها بخش کوچکی از واقعیات بسیار بزرگتر است .
 برای نمونه محمد جواد لاریجانی به اصطلاح نماینده حقوق بشر ایران در سازمان ملل راجع به سفر شما به ایران ناخواسته به گروگان بودن مردم ایران اذعان کرد و تهدید کرد که اگر اقدامات اخیر (اعتصاب ها و محکومیت های حقوق بشری) را ادامه بدهند ، ما هم سیاست ها و اقدامات خودمان را داریم (نقل به مضنون)
و این تهدید یعنی حقوق بشر مورد نظر جامعه جهانی اعلامیه حقوق بشر را رعایت نمی کنیم و اقدامات ضد حقوق بشری علیه مردم ایران را ادامه می دهیم یا شدیدتر می کنیم ...!!!!
لذا از شما می خواهیم بخشی از سفرتان را به بازدید از زندانها و به ویژه زندان گوهردشت کرج اختصاص دهید تا به طور دقیق تر و عینی تر از وضعیت حقوق بشر به خصوص در زندانهای ایران مطلع شوید.

زندانیان سیاسی زندان گوهردشت
آبان ۱۳۹۶

گزارش زیر به دفتر اتحادیه اروپا  ارسال گرديد


telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: