۱۳۹۶ فروردین ۴, جمعه

علیرغم تامین وثیقه زندانی شهرام پورمنصوری ،بازجویان وزارت اطلاعات مانع آزادی وی هستند

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»  بازجویان وزارت اطلاعات و معاون دادستان تهران از آزادی شهرام پورمنصوری علیرغم تامین وثیقه توسط خانواده اش ممانعت می کنند.
زندانی شهرام پورمنصوری ۳۶ ساله  ۱۷ سال است در زندان گوهردشت کرج زندانی می باشد. اخیرا فردی به نام حاج مرادی معاون دادستان تهران به خانواده شهرام پورمنصوری اطلاع داده است  که در صورت تامین وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی  به صورت مشروط آزاد خواهد شد .خانواده وی که ساکن خوزستان هستند تا به حال چندین بار به دادستانی مراجعه   و بخش اعظم وثیقه را تامین نموده اند ولی از آزادی او ممانعت می کنند.
  زندانی شهرام پورمنصوری  برای فرار از جهنمی که آخوندها در ایران به پا کرده اند همانند میلیونها ایرانی که به خاطر اعمال ضدبشری آخوندها ناچار به ترک کشور شدند اقدام به کنترل در آوردن هواپیما به منظور فرار از جهنم آخوندها ی ضدبشر و پناهنده شدن نمود که این اقدام ناموفق و دستگیر شد. ابتدا وی محکوم به اعدام شد اما با فشارهای داخلی و بین المللی حکم اعدام او به حبس ابد تبدیل شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، خواهان آزادی تمامی زندانیان بی دفاع در زندانهای قرون وسطایی آخوند علی خامنه ای که به کشتارگاه تبدیل شده است می باشد و از مراجع بین المللی خواهان اقدامات لازم برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۵ فروردین ۱۳۹۶ برابر با۲۴ مارس ۲۰۱۷

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان  سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: