۱۳۹۵ اسفند ۲۳, دوشنبه

انتقال حداقل ۴ زندانی به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام در زندان ارومیه


بنا به گزارش ارسالی  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » حداقل ۴ زندانی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام در زندان ارومیه به سلول انفرادی منتفل شدند.
روز دوشنبه ۲۳  اسفند ماه حداقل ۴ زندانی از بند ۱۵ زندان ارومیه به اتهام داشتن مواد مخدر  جهت اجرای حکم قرون وسطایی اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند اسامی این ۴ زندانی به قرار زیر است :
کیومرث  فریدون تقریبا ۴۱ ساله
چنگیز بادوزاده تقریبا ۴۱ ساله
اکرام حسن پور ۳۷ ساله
حامد واحدی ۳۹ ساله
این ۴ زندانی حدود ۳ سال و نیم است که  در زندان ارومیه بسر می برند. گفته می شود که قرار است این ۴ زندانی سحرگاه فردا به دار آویخته شوند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران انتقال ۴ زندانی به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری و قرون وسطایی اعدام را به عنوان جنایت علیه بشریت به شدت محکوم می کند و از دبیر کل سازمان ملل ، کمیسر عالی حقوق بشر ، گزارشگر ویژه حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی می خواهد تا به اعدامهای گروهی و جنون آمیز که بصورت مخفیانه و روزانه در زندانهای رژیم ولی فقیه صورت می گیرد سریعا واکنش نشان داده  و خواستار ارجاع فوری پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به منظور پایان دادن به شکنجه ، کشتار ، اعدام و سرکوب مردم در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ برابر با۱۳ مارس ۲۰۱۷

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان  سازمان ملل متحد در امور ایران
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد
  



هیچ نظری موجود نیست: