۱۳۹۴ اسفند ۲۴, دوشنبه

یام تقدیر و تشکر زندانی سیاسی ارژنگ داودی از گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران دکتر احمد شهید


پیام تقدیر و تشکر  زندانی سیاسی ارژنگ داودی از گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران  دکتر احمد شهید به خاطر گزارش وی در مورد نقض شدید حقوق بشرتوسط رژیم ولی فقیه و تقاضای او مبنی بر ارجاع پرونده رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به دادگاه جنایی بین المللی.   این پیام جهت انتشار در رسانه ها و اطلاع عموم در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است . متن پیام به قرار زیر است:
گزارشگر محترم حقوق بشر سازمان ملل متحد در ایران ،
با سلام و احترام ،
و اهدای درود به تمامی آزدیخواهان جهان ،
ضمن قدردانی از  تلاشهای چند ساله جنابعالی برای پیشبرد حقوق بشر در ایران بویژه گزارش اخیرتان به استحضار می رسانم که علیرغم تظاهر باند حاکم مبنی بر بهبود بخشیدن به وضعیت حقوق بشر در ایران  عملکرد فاجعه بار این رژیم فاسد و فاقد مشروعیت مردمی که سوابق جنایتکارانه ای چون دهه سیاه ۶۰، تابستان خونین ۶۷   ، قتلهای زنجیره ای ۸۰ و اعدام های روز افزون در سالهای گذشته را در پرونده قطور خود دارد همچنان به سیر پر فراز و نشیب ولی قهقرایی خود ادامه می دهد. در ۳۷ سال گذشته بازداشتهای خود سرانه ، سلول انفرادی ، شکنجه ، زندان ، اعدام ، تبعید و حتی آزار خانواده زندانیان بویژه زندانیان اسیر سیاسی چنان روز به روز با سرشت این رژیم قرون وسطایی عجین تر شده که اینک علیرغم فشارهای جامعه بین الملل برای لحظه ای نیز نمی تواند ماشین سرکوب خود را متوقف کند با تشکر دوباره از گزارش مفرح ولی بسیار ملایم حضرتعالی به اطلاع می رسانم که تحت حاکمیت آدم خواران فقیه هیچ امیدی به بهبود اوضاع اسف بار حقوق بشر در ایران نمی رود.
لذا لازم است که کوششهای جامعه جهانی بویژه نهادها و سازمانهای حقوق بشری که در راس آنها دبیر کل محترم و کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد قرار دارد ترتیباتی اتخاذ دارند تا طرح پرونده نقض سیستماتیک و گسترده حقوق بشر تحت حاکمیت این رژیم خونخوار در شورای امنیت و احاله آن به دادگاه جنایی بین الملل بیش از این به تاخیر نیفتد. خاطر نشان می سازم که سردمداران فعلی رژیم هنوز همان کسانی هستند که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب ۵۷ با مردم بپا خواسته مردم ایران خلف وعده نموده و هرگز به هیچیک از تعهدات خود و از آن جمله تشکیل مجلس موسسان پایبند نماندند . بدون تردید تلاش برای تغییر رفتار سران این رژیم که ثابت کردند برای ماندن در قدرت ار ارتکاب هرگونه  جنایتی فروگذاری نکرده و برای فرار از عقوبت  و باج دادن جامعه جهانی از انجام هر گونه عملیاتی تروریستی از امریکای لاتین تا شاخ افریقا ابایی ندارند کماکان راه به جایی نمی برد .
 بنابر این برای جلوگیری از وقوع جنگی دیگر که می تواند وضعیت آشفته را در منطقه آشوب زده خاورمیانه پیچیده تر سازد بهتر است به موازات فراهم آوردی تمهیدات لازم برای انتقال مسالمت آمیز قدرت و نیز گذار آرام کشور به دمکراسی قرن بیست و یکم هرچه سریعتر جنایات درون مرزی و برون مرزی رژیم در مجامع بین المللی مورد بررسی های همه جانبه قرار گیرد تا این جنایتکاران مردم کش در پیشگاه ایرانیان و جهانیان  محاکمه و هر چه رسواتر گردند.
با تجدید احترام ،
ارژنگ داودی
زندان رجایی شهر  بند ۱۰  سویت سیاسی
یکشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۴ خورشیدی



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: