۱۳۹۴ اسفند ۲۳, یکشنبه

زردی سکوت از تو \ سرخی پایداری از من ( زندانی سیاسی ارژنگ داودی)


پیام زندانی سیاسی ارژنگ داودی  به مناسبت چهارشنبه سوری که در بخشی از این  پیام  آمده است برای   به آتش سپردن نحصی و پلیدی وفرهنگ ستیزان ایران و ایرانی یعنی آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی، عکسها و نشانه های آنها را به شعله های فروزان  آتش بسپارید.این پیام جهت انتشار در رسانه ها و اطلاع عموم در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است . متن پیام به قرار زیر است:

 زیر ستاره های قشنگ
 بر بام آسمان آبی میهن
 هلهله های سرکش پیر و جوان شاد
به گرداگرد شعله های چهارشنبه آخر سال
چهره میهن را چنان سرخ برمی افروزد
که روح نیاکان را حس پیروزی جاوید سرشار می دارد.

هم میهنان،
مراسم چهارشنبه سوری،  میراثی ماندگار از نیاکان دور ماست که همه ساله و نسل اندر نسل همواره آن را شادتر از پیش برپا داشته ایم. ولی متاسفانه در ۳۷ سال گذشته ،مشتی بیگانه زاد و بیگانه پرست بر میهن اهورایی مسلط شده و به شیوه های گوناگون کوشیده اند تا سنت های ملی این مرزو بوم و فرهنگ شادی پرور ایرانی را به حاشیه رانده و سنت های بیگانگان از قبیل نوحه خوانی و روضه گردی را بر ما تحمیل نمایند.
به عنوان یک مبارز سیاسی در بند که عاشق ایران و ایرانی است از درون سیاهچالهای زندان رجایی شهر از همه هم میهنان بویژه جوانان کشور صمیمانه می خواهم که دوشادوش همدیگر و دست در دست یار خویش ، همچون گذشته در برگزاری این آخرین جشن فرخنده سال که پیش درآمدی بر جشنهای باشکوه نوروز باستانی است ، سرزنده تر از همیشه در کنار آتش به رقص و پایکوبی برخیزند و به آوای بلند، هر چه پرطنین تر بخوانند که:
 زردی سکوت از تو
سرخی پایداری از من
  و به یاد داشته باشیم که از آغاز پیدایش ، آتش نه تنها مظهر پاکیزه داری و روشن سازی بوده بلکه قدیمی ترین سنبل بشری برای مقابله با تاریکی ها و تاریک اندیشی ها نیز بوده است .
از همگان می خواهم که هنگام برافروختن آتش تا آنجا که امکان دارد به جای هیزم از تصاویر سرکردگان رژیم آزادی ستیز فقیه و نمادهای آن که اصلی ترین دشمنان ایران و ایرانی هستند، استفاده کنند. بدون تردید چنین رخداد اعتراضی بویژه پس از ناکامی خیمه شب بازیهای انتخاباتی رژیم در هفتم اسفندماه ، می تواند ضربه مهلک دیگری بر پیکر نحیف شده دژخیمان سرگردنه داری خامنه ای و شرکا باشد.
زنده باد ایرانی
پاینده باد ایران
هر چه پیروزتر باد جنبش آزادیخواهی ایرانیان.

ارژنگ داودی
 بند ۱۰ سوئیت سیاسی زندان رجایی شهر
پنجشنبه ۲۰ اسفندماه

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: