۱۳۹۲ اسفند ۱۴, چهارشنبه

نامه روحانی آزادیخواه آقای کاظمینی بروجردی خطاب به طرف مذاکره کننده با رژیم ولی فقیه


نامه روحانی آزادیخواه و مبارز آقای کاظمینی بروجردی خطاب به طرف مذاکره کننده با رژیم ولی فقیه و تاکید ایشان به طرف مذاکره کنند بر روی جنایت علیه  بشریت رژیم ولی فقیه در ایران که مردم ایران را سخت در رنج و عذاب قرار داده است. جهت اطلاع افکار عمومی و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است . متن نامه به قرار زیر می باشد:
خدمت گروه مذاکره کننده غربی،
درود خالصانه این زندانی سیاسی اعتقادی بر شما
آرزوی قلبی این پیشوای توحیدی اسیر در توحش فقیه، پیشرفت مذاکرات در مسیر صلح وعدالت و آزادی بوده و امید به حصر کامل تحرکات غیرانسانی و ضد ایرانی حکام مستبدمان دارم. این رهبر الهی که هشت سال است در بدترین شرایط روحی، جسمی و خانوادگی در چنگال دیکتاتوری مذهبی قرار دارد. ورودتان را به کشور تحت ستم ایران به فال نیک می گیرد و برایتان چیرگی بر اهداف خشونت بار و فجایع تبار حاکمان بی وجدان و قلدرمان را مسئلت دارد.
وجود من در محبس مدعیان شریعت، بهترین گواه بر بی دینی روحانیون دنیاطلب و خداستیز و مردم کش است. چرا که بخاطر مخالفت با تداخل سیاست در دیانت، مدتهاست که در شکنجه های روانی و جسمانی و کلاسیک، قرار دارم به طوری که در آستانه کوری و فلجی و سکته و سرطان می باشم و صدایم در استعانت از منابع حقوقی و مجاری قانونی، به جائی نرسیده و با وجود آنکه نهادهای زیر مجموعه سازمان ملل متحد، در ریز وقایع و حوادث من می باشد و در این مدت مدید، سران ممالک بزرگ و پاپ اعظم در تمامی ادوار این هشت سال، مورد خطابم درنامه های ارسالی بوده اند اما کوچکترین حرکت مناسب و مفید و موثری را دریافت ننمودم وهمچنان در تداوم آزار و اذیت عوامل امنیتی و حکومتی به سر می برم.
خانمها و آقایان،
شما که از کشورهای مترقی و مدافع حقوق بشر به میهن ما می آیید، سهم خود را در نجات گرفتاران بند قساوت و جنایت، ادا کنید و تاریخ معاصر را در افشای ماهیت حیوانی سلطنت فقیه، روشن سازید. انتظار من در جایگاه یک مدعی العموم که پژواک فریاد آزادیخواهی ملت در موضوع حیاتی آزادی بیان و قلم و رسانه است از شما فرستادگان نجیب و شریف این است که صدای مردم ما را در دادخواهی از محرومین و مستضعفین فکری و فرهنگی و اعتقادی، زنده کنید و اجازه ندهید که مروجین استقلال اندیشه در دل اوین زنده به گور شوند و تقویم جویا و پویا، وجدان جامعه جهانی را به محاکمه گیرد که چرا در برابر این همه زورگوئی و خفقان، ساکت نشستند و شاهد تداوم کشتار آزادیخواهان و استقلال طلبان بودند که جرمشان، عدم اطاعت از مذهب دولتی و ایستادگی برعقاید ناوابسته به اسلام سیاسی می باشد.
چگونه است که سردمداران وقیح و کثیف ما به خود اجازه می دهند تا سرمایه های خدا داده و ثروتهای بی نظیر ملی را صرف دخالت در لبنان و سوریه و بحرین و عراق کنند و مردم بی گناه ما را به فقر و بیماری و بیکاری و بیچارگی برسانند اما اگر کسی در اینجا اعتراض کرد در سرنوشت من زنجیر شود؟
از شما مصرانه می خواهم تا با من دیدار کنید.
سید حسین کاظمینی بروجردی
ایران- تهران – زندان اوین
اسفند 1392


www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: