۱۳۹۲ اسفند ۱۰, شنبه

انتقال حداقل ۵ زندانی به سلولهای انفرادی زندان بندرعباس جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام


بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » روز گذشته حداقل ۵ زندانی برای اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلولهای انفرادی زندان بندرعباس منتقل شدند.
روز جمعه ۹ اسفند ماه حداقل۵ زندانی برای اجرای حکم ضد بشری و قرون وسطایی اعدام  از بندهای ۱ و ۸ زندان بندرعباس به سلولهای انفرادی  زندان بندرعباس منتقل شدند. سنین آنها بین ۲5 الی ۳۱ سال می باشد . این ۵ جوان زندانی  بیش از 6 سال است که در زندان بندرعباس زندانی می باشند.
اسامی تعدادی از آنها به قرار زیر می باشد:
۱ـ موسی نیک زاده ۲۶ ساله که ۶ سال است در زندان بندرعباس زندانی می باشد
۲ـحسین انجیرک
۳ـ محمد رئیسی ۲۵ ساله
۴ـ عبد الله رئیسی ۳۰ ساله
۵ـ یاسر
آنها قرار است روز یکشنبه در زندان مرکزی بندرعباس  به دار آویخته شوند.
اعدام ها در زندان بندر عباس که تقریبا هر هفته بصورت  دسته جمعی  صورت می گیرد مخفیانه بوده  و قوه قضاییه ولی فقیه از انتشار خبر آن خودداری می کند.

سیاست اعدام زندانیان سیاسی، اعدام های جمعی و اعدام کودکان توسط ولی فقیه رژیم آخوند علی خامنه ای گرفته می شود . این سیاست توسط آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران علیه بشریت که نام وی در لیست بین المللی ناقضین حقوق بشر می باشد ،  آخوند محمود علوی از جنایتکاران علیه بشریت و وزیر اطلاعات فعلی و آخوند حسن روحانی که پیش از این نیز درنهادهای امنیتی و پشت پرده ،سرکوب  خونین مردم ایران را به نمایندگی از آخوند علی خامنه ای در دست داشت ، به اجرا گذاشته می شود.
هدف از این اعدام ها ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام هایی که تقریبا بصورت روزانه در زندانهای ولی فقیه آخوند علی خامنه ای صورت می گیرد را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه کیفری بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰ اسفند ۹۲ برابر با اول  مارس  ۲۰۱۴
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: