۱۳۸۶ بهمن ۱۷, چهارشنبه

دکتر علوی تا به حال 2 بار در کوما فرو رفته است

بنابه گزارشات رسیده از زندان گوهرداشت کرج دکتر سید مصطفی علوی پزشک، پژوهشگرو نویسنده که وارد بیست و هشتمین روز اعتصاب غذای تر خود شده است. آقای علوی تا به حال 2 بار در کوما فرو رفته است. وضعیت قلب او به نقطۀ حادی رسیده است. دکتر علوی به دلیل حاد شدن وضعیت جسمی اش با کمک سایر زندانیان قادر به انجام کارهای شخصی خود است.

از طرفی دیگر فشارها و تهدیدات معاون زندان علی محمدی و آخریان رئیس بند علیه او شدت یافته است. آخریان در حضور 2 زندانی دیگر خطاب به آقای علوی گفت :تو را آوردند اینجا ، بنا این بوده که تو اینجا کشته بشی.در طی اعتصاب غذا تا به حال جندین بار توسط علی محمدی ، آخریان و سایر زندانبانان تهدید به مرک شده است .

حاج کاظم و علی محمدی از تشکیل دهندگان اصلی باندهای مافیائی در زندان هستند. این باندها در حذف فیزیکی زندانیان نقش اصلی را ایفا می کنند که تا به حال تعداد زیادی از زندانیان توسط این باندها به قتل رسیده اند و یا دچار نقض عضو شده اند آنها همچنین عامل پخش کننده مواد مخدر در زندان هستند.

مراجعات خانواده دکتر علوی به سهراب سلیمانی رئیس سازمان زندانها و دادگاه انقلاب تا به حال بی نتیجه بوده است

دکتر علوی از 20 دی ماه 1386 در اعتراض به موارد زیر اقذام به اعتصاب غذا نموده است: عدم تفکیک و طبقه بندی زندانها، جلوگیری از معالجه و درمان، انتقالهای غیر قانونی از زندانی به زندان دیگر و از بندی به بند دیگر و فقدان و عدم تامین جانی.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،توجه سازمانهای حقوق بشری نسبت به وضعیت و خیم دکتر علوی که دچار بیماریهای متعدد و در اعتصاب غذا می باشد را جلب می نماید و خواستار اقدامات عملی

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

17 بهمن 1386 برابر با 6 فبریه2008

شرایط زندانیی سیاسی فوق را به سازمانهای زیر گزارش شد

1- عفو بین الملل

2- شورای حقوق بشر سازمان ملل

3- کمیسر عالی حقوق بشر

4- دیدبان حقوق بشر

http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: