۱۳۹۹ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

به دستور آخوند جنایتکار علیه بشر ابراهیم رئیسی یک زندانی سیاسی هموطن بلوچ در زندان مرکزی زاهدان اعدام شد


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» صبح امروز یک زندانی سیاسی هموطن بلوچ در سکوت مطلق خبری در زندان زاهدان اعدام شد و جان خویش را فدای راه آزادی مردم ایران نمود.
روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ زندانی سیاسی عبدالواسط دهانی ۳۰ ساله، که به مدت  ۴ سال در بند ۳ زندان مرکزی زاهدان زندانی بود. بامداد امروز حکم ضدبشری و قرون وسطایی اعدام وی به اجرا در آمد.او ۲ روز پیش به سلول انفرادی منتقل گردید.
رژیم ولی فقیه بخوبی میداند که با اعدام زندانیان سیاسی مرتکب جنایت علیه بشریت می شود. به همین دلیل است که اعدام ها را در خفا انجام میدهد.
حکم ضدبشری اعدام توسط آخوند ابراهیم رئیسی جنایتکار علیه بشریت و از اعضای گروه مرگ قتل عام زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ صادر شده است. این آخوند جنایتکار علیه بشریت منصوب آخوند علی خامنه ای رهبر ضدبشری آخوندها در راس قوه قضاییه است. 
آخوند علی خامنه ای ضدبشر برای ایجاد فضای رعب و وحشت و نجات رژیم ضدبشری اش از سرنگونی توسط مردم ایران  رو به اعدام زندانیان سیاسی و نوجوانان آورده است .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، اعدام زندانیان سیاسی و نوجوان را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل ملل متحد، کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران می خواهد که با اقدامات عملی همانند ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوندها به شورای امنیت سازمان ملل متحد جلوی اعدام های بیشتر را بگیرد


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 
۰۴اردیبهشت  ۹۹ برابر با  ۲۳آوریل  ۲۰۲۰

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: