۱۳۹۸ خرداد ۱۸, شنبه

مأموران ولی فقیه یک سوخت َبر هموطن بلوچ را با گلوله زخمی نمودند


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » مأموران سرکوبگر ولی فقیه یک هموطن  سوخت َبر بلوچ را که برای امرار معاش مشغول کار بود هدف رگبار گلوله قرار داده و وی را بشدت زخمی نمودند.
روز جمعه ۱۸ خردادماه، آقای اسحاق رسول زاده  که برای امرار معاش خود و خانواده اش  به سوخت بری روی آورده بود در منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان ایران هدف رگبار گلوله های مأموران ولی فقیه قرارگرفت و  بشدت زخمی شد. مأموران ولی فقیه او را در حالیکه بشدت خونریزی داشت به حال خود رها کرده و برای نجات و درمان وی هیچ اقدامی نکردند.
 وی نهایتا توسط مردم نجات یافت و به بیمارستان منقل گردید.
رژیم ولی فقیه در طی این سالها اموال عمومی مردم ایران را به سرقت برده  و به مال اندوزی می پردازد که فقط از جمله آنها آخوند علی خامنه ای پیش از انقلاب با روضه خوانی زندگی خود را می گذراند که به بنابه گفته خبرگزاری رویتر بیش از ۹۵ میلیارد دلار از دارایی مردم ایران را سرقت کرده است همچنین این آخوند که رهبر تروریستها است سالیانه میلیاردها دلار صرف سرکوب مردم ایران ، جنگ افروزی ، ترور و کشتار در منطقه و جهان می کند . این در حالی است که این پولها می بایست صرف بهبودی وضعیت مردم می شد.  
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه آخوند علی خامنه ای که فرمانده تروریستها است  و سپاه پاسداران تحت فرماندهی وی که  در لیست تروریستی بین المللی قرار گرفته   بطور مستمر به  سوخت بران در بلوچستان و کولبران  در کردستان که تنها برای امرار معاش خود و خانوادهایشان به این کار خطرناک و طاقت فرسا روی آورده اند حمله کرده و این زحمتکشان را هدف گلوله قرار می دهند که یا در آتش می سوزند و یا  به قتل رسانده می شوند. 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، هدف گلوله قرار دادن سوخت بران و کولبران و کشته و زخمی کردن آنها  را محکوم می کند و از دبیر کل سازمان ملل متحد ، کمیسر عالی حقوق بشر ، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران می خواهد برای پایان دادن به کشتار و اعمال سرکوبگرانه مردم ایران پرونده جنایت علیه بشریت این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد  ارجاع داده شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۸ خرداد۱۳۹۸ برابر با ۸ ژون۲۰۱۹
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: