۱۳۹۸ خرداد ۲۲, چهارشنبه

آخوند ضدبشرابراهیم رئیسی اعدام های مخفیانه و جمعی را در زندانهای ولی فقیه را از سر گرفته است


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »صبح امروز حداقل ۲ زندانی مخفیانه در زندان گوهردشت کرج به دار آویخته شدند.
بامداد روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه ۲ زندانی از بندهای (اندرزگاه) ۱ و ۱۰  سالنهای ۳ و ۳۴  که یکی از آنها مسن و ۱۳ سال در زندان بود  در زندان گوهردشت کرج به دار آویخته شدند.
 اسامی این دو زندانی که به دار آویخته شدند  عبارتند از :
ـ امید شیرخانی از بند ۱۰ سالن ۳۴ زندان گوهردشت کرج وی سالخورده و ۱۳ سال زندانی بود
ـ امیر طهماسبی از بند ۱ سالن ۳ زندان گوهردشت کرج
مأموران ولی فقیه  ۳ زندانی را روز دوشنبه ۲۰ خردادماه تحت عنوان اعزام به بیمارستان از بندهای خود خارج و به سلولهای انفرادی اندرزگاه ۱۱ سالن ۲۲ این زندان جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتفل کردند و بعد از ۲ روز انتظار مرگ در سلولهای انفرادی ۲ نفر به طور مخفیانه به دار آویخته شدند. حکم اعدام زندانی سوم علی بابایی از بند ۱ سالن ۱ زندان گوهردشت به تعویق افتاد و به بند بازگردانده شد
آخوند ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه ولی فقیه که از اعضای هئیت مرگ قتل عام زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ می باشد حال به شیوه دهه ۶۰ که بصورت مخفیانه حکم ضد بشری اعدام را صادر و اجرا می کرد در واپسین لحظات رژیم ولی فقیه برای ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه  رو به اعدام های جمعی و مخفیانه در زندانها آورده است.   
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران اعدام مخفیانه و قرون وسطایی ۲ زندانی بی دفاع در زندان گوهردشت را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، دبیر کل سامان ملل متحد ، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران و سایر مراجع بین المللی خواهان اقدام فوری و عملی به منظور پایان دادن و به اعدامها ، شکنجه و سرکوب زندانیان و مردم ایران توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای و ارسال پرونده جنایت علیه بشریت رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۳ خرداد۱۳۹۸ برابر۱۲ ژوئن ۲۰۱۹
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: