۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

انتقال و تحت فشارهای غیر انسانی قرار دادن زندانی شهرام پورمنصوری در زندان گوهردشت کرج


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » انتقال زندانی شهرام پور منصوری به منظور اذیت و آزار و تحت فشار قرار دادن وی به بند معتادین  .
زندانی  شهرام پورمنصوری ۳۶ ساله  که در سالن زندانیان سیاسی زندانی می باشد بدون هیچ دلیلی او را به منظور اذیت و آزار  و تحت فشار قرار دادن به سالن ۲۰ بند ۷ زندان گوهردشت کرج منتقل کردند . زندانیان این بند اکثرا معتاد هستند و  متادون مصرف می کنند. در اثر سیاستهای ویرانگر زندانبانان ولی فقیه  بصورت گسترده متادون در اختیار زندانیان قرار داده می شود  و حتی بهداری زندان متادون را به عنوان داروی آرام بخش  تجویز می کند  و از طرفی دیگر زندانیان  به منظور فرار از  فشارهای طاقت فرسا و غیر انسانی در زندان به ناچار به مصرف مواد مخدر روی می آورند.
اکثر این زندانیان معتاد هستند و این مسئله فشار مضاعفی بر این  زندانی است .
فشارهای طاقت فرسا و غیر انسانی توسط قبادی معاون رئیس زندان مردانی بر زندانی شهرام پورمنصوری وارد می شود
زندانی شهرام پورمنصوری علیه این فشارها و رفتارهای غیر انسانی اعتراض نموده است اما قبادی معاون رئیس زندان خطاب به این زندانی گفته است :«برو خودکشی کن، برو اعتصاب کن»
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران نسبت به رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی و عادی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و بخصوص گزارشگر ویژه می خواهد که با فشار بر رژیم ولی فقیه به این اعمال غیر انسانی توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای پایان دهند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۸  مهر ۱۳۹۶ برابر با ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷
گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:

دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: