۱۳۹۶ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

بی خبری مطلق از وضعیت و شرایط ۳ زندانی اعتصاب غذای خشک کننده در سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » بی خبری از ۳ زندانی که در اعتصاب غذای خشک هستند  و در سلولهای انفرادی بند ۱۰ زندان گوهردشت بسر می برند.
سه زندانی که از۴ روز پیش اعتصاب غذای تر خود را به خشک تبدیل نموده اند ، ۳ روز است که از وضعیت و شرایط آنها هیچ خبری در دست نیست این ۳ زندانی  به نام های  حسین حسینی ۳۳ ساله که ۶ است در زندان می باشد، علی جهانگیری ۳۵ ساله که ۵ سال است در زندان می باشد و حسن یحیایی ۳۳ ساله و  ۱۱ سال است که در زندان می باشد.
نزدیگ به ۲ هفته پیش ۸ زندانی معترض به شرایط غیر انسانی و فشارهای باند مافیایی زندان از بند ۶ به سلولهای انفرادی بند ۱۰ منتقل شدند آنها مدتی بعد از انتقال به بند ۱۰  در اعتراض به انتقالشان به سلولهای انفرادی و رفتارهای وحشیانه زندانبانان  بند ۱۰ اقدام  به اعتصاب غذا نمودند.
بنابه گفته خانواده های آنها هر ۳ زندانی محکوم به اعدام می باشند و مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج می تواند اجرای حکم ضدبشری این ۳ نفر را هر وقت بخواهد به اجرا در آورد.خانواده های آنها نگران وضعیت و شرایط فرزندانشان می باشند .  
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، بی خبری چند روز از وضعیت و شرایط ۳ زندانی در اعتصاب غذای خشک  و رفتارهای غیر انسانی با آنها را محکوم می کند  و از دبیر کل سازمان ملل متحد ، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران و سایر مراجع بین المللی خواهان ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برابر با۲۷ آوریل ۲۰۱۷
گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان  سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: