۱۳۹۴ فروردین ۱۰, دوشنبه

وضعیت حاد جسمی آقای کاظمینی بروجردی و عدم درمان وی


Beschrijving: https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gifبنابه گزارشات ارسالی به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» وضعیت حاد جسمی روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی و ممانعت از درمان و مرخصی استعلاجی وی توسط دادگاه ویژه روحانیت  ولی فقیه.
روز شنبه ۸ فروردین ماه  خانم اکرم ولی دوستی در حین ملاقاتی که با همسرش آقای کاظمینی بروجردی داشتند شاهد  وضعیت حاد جسمی وی بودند.روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی از بیماریهای متعددی چون ناراحتی قلبی ،تنفسی و سایر بیماریهای دیگر رنج می برند اما تا به حال از درمان موثر وی سر باز می زنند و بیماریهای وی را به عنوان اهرم فشار علیه او بکار می برند.
از طرفی دیگر محدودیتهای غیر انسانی علیه وی تشدید یافته و ارتباطهای تلفنی وی با خانواده اش بسیار محدود شده است .
فشارها ، اذیت و آزارها ،عدم درمان و ممانعت از رفتن وی به مرخصی استعلاجی توسط دادگاه ویژه روحانیت صورت می گیرد . دادگاه ویژه روحانیت مستقیما زیر نظر آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم می باشد و دستورات آخوند علی خامنه ای را به اجرا در می آورند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، عدم درمان این روحانی زندانی با وجود شدت یافتن بیماریهای وی  و همچنین ایجاد محدودیتهای غیر انسانی علیه او را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواهان اقدامات لازم برای پایان دادن به سرکوب ، اذیت و آزار و عدم درمان زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ فروردین ۹۴ برابر با۳۰ مارس ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: