۱۳۹۴ فروردین ۷, جمعه

تجاوز جمهوری اسلامی در منطقه محکوم است( زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج)

 
بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج علیه سیاستهای جنگ افروزانه و تجاوز کارانه  جمهوری اسلامی درکشورهای منطقه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است متن بیانیه به قرار زیر است:
 بدون تردید دموکراسی سکولار و مخالفت جدی با هر نوع بنیادگرایی اعم از شیعی یا سنی راه حل ملت های خاورمیانه و خواستی به حق است که از طریق مبارزات دموکراتیک بدست می آید. اما شوربختانه رژیم حاکم بر ایران راه حل خودش که همانا عبور از بحرانهای خودساخته داخلی است را در جنگ افروزی و تجاوز در منطقه یافته است. دخالت های تجاوزکارانه و غیرقانونی جمهوری اسلامی در بحرین، عراق، سوریه ، لبنان و به ویژه یمن و هزینه میلیاردها دلار از سرمایه های ملت ایران ، صرفا موجب می شود ملتها و دولت های منطقه به جنگ و دشمنی علیه یکدیگر بپردازند و هزاران انسان بیگناه کشته شوند.
 این جنگ افروزی های رژیم حاکم بر ایران بر خلاف منافع ملی ایران ، بر علیه دموکراسی و حقوق بشر و به ضرر قطعی مردم یمن و سایر کشورهایی است که جمهوری اسلامی حاکم بر ایران امکان دخالت در آنها را پیدا کرده است.
جنگ و خشونت در یمن نتیجه قطعی مماشات دولت اوباما در برخورد با سیاست های تجاوزکارانه داعش های حاکم بر ایران در کل منطقه به دلیل اعمال سیاست های مضحک مقابله با داعش عراق و سوریه با همکاری جمهوری اسلامی است. این سیاست مضحک و متناقض دولت امریکا موجب گردید رژیم حاکم بر ایران از خلا قدرت در خاورمیانه سوء استفاده نماید و اینک منطقه را به کام خشونت، ناامنی و جنگ کامل فرو ببرد. هزینه چنین سیاست های کاسبکارانه و غیر مسئولانه را مردم ایران و سایر ملتهای منطقه خواهند داد. در تجاوز، جنگ افروزی و خشونت ، این کودکان، زنان، غیرنظامی ها و در واقع حقوق بشر و دموکراسی است که قربانی می شود اما حکومت ها و گروههای بنیادگرا و افراطی حیات خود را در آن می بینند.
 به همین دلیل جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران  قاطعانه دخالت های رژیم حاکم بر ایران در منطقه را محکوم می کند  و پیامد هر اتفاق ناگوار ناشی از جنگ در یمن یا هر امر خسارت آفرین دیگر برای مردم ایران را متوجه ملاهای حاکم بر ایران می داند.
زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج
فروردین ۱۳۹۴
امیر امیرقلی ، مجید اسدی، رضا اکبری منفرد، سهیل بابادی، خالد حردانی ، افشین حیرتیان، شاهرخ زمانی، شاهین ذوقی تبار، سعیدشیرزاد،حشمت الله طبرزدی، ابوالقاسم فولادوند، صالح کهندل، علی اکبر مشهدی کاظم، علی معزی، پیروز منصوری، اسد الله هادی



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: