۱۳۹۳ دی ۲۸, یکشنبه

انتقال زندانیان سیاسی ارژنگ داودی و افشین بایمانی به سلولهای انفرادی شکنجه گاه وزارت اطلاعات

 
بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» انتقال زندانیان سیاسی ارژنگ داودی و افشین بایمانی به بند اطلاعات معروف به بند سپاه زندان گوهردشت کرج
صبح روزیکشنبه  ۲۸ دیماه  زندانیان سیاسی ارژنگ داودی و افشین بایمانی توسط بازجویان وزارت اطلاعات از بند۴ سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج خارج و احتمالا به سلولهای انفرادی بند سپاه که در دست بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شده اند. انتقال این ۲ زندانی سیاسی  بدون دلیل صورت گرفته است.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی  محکوم به اعدام  و زندانی سیاسی افشین بایمانی محکوم به حبس ابد می باشند و هر دو در حال طی کردن محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی خود هستند.
بازجویان وزارت اطلاعات زیر نظر آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات دولت آخوند حسن روحانی هستند . این جنایتکاران علیه بشریت به منازل مردم بی دفاع ایران یورش می برند و فعالین دانشجویی، سیاسی، زنان ، اقوام و مذاهب مختلف را دستگیر و به شکنجه گاه های خود منتقل  و با شکنجه و رفتارهای قرون وسطایی با زندانیان سیاسی و خانواده هایشان سعی در گرفتن اعترافات تلویزیونی به منظور صدور احکام سنگین و غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی را دارند. بازجویان وزارت اطلاعات سرنوشت زندانیان سیاسی را از بدو دستگیری تا پایان مراحل بازداشت و حتی پس از آزادی در دست دارند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال زندانیان سیاسی ارژنگ داودی و افشین بایمانی به سلولهای انفرادی شکنجه گاه وزارت اطلاعات به منظور تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار دادن آنها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر برای پایان دادن به اعدام های مستمر ، شکنجه زندانیان سیاسی و جنایتهای متعدد علیه بشریت خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت ولی فقیه آخوند علی خامنه ای پدر خوانده داعش به شورای عالی امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۸ دیماه برابر با۱۸ ژانویه ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: