۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

یک زندانی معلول قرار است فردا در ملاعام در کرج اعدام شود


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران"انتقال زندانی سیامک آرمین به سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت کرج برای اجرای حکم ضدبشری اعدام در ملاعام.
روز دوشنبه 10 بهمن ماه زندانی سیامک آرمین حدودا 32 ساله از زندان قزل حصار به سلولها انفرادی بند1 زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم قرون وسطایی و ضد بشری اعدام در ملاعام منتقل شد.مامورین به وی اعلام کرده اند که که قرار است فردا صبح در کرج و در ملاعام او را به دار آویزند.
زندانی سیامک آرمین چند سال پیش هنگامی که قصد داشت از محل کارش به منزل برود یکی از مامورین اداره آگاهی کرج زیر ماشین وی رفت و کشته شد.مامورین آگاهی وی را دستگیر کردند و زیر شکنجه های وحشیانه قرار دادند. مامورین آگاهی به قصد انتقام گیری از وی کمر او را به طرز فجیعی شکستند که منجر به قطع نخاع و معلولیت کامل وی گردید.
زندانی سیامک آرمین کاملا معلول می باشد و با صندلی چرخدار حرکت می کند. برای انجام کارهای شخصی اش همبندیانش به وی کمک می کنند.انتقام گیری وحشیانه و قرون وسطایی رژیم ولی فقیه علی خامنه ای از این جوان هدفی جز ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ایران ندارد.او چند سال است که در زندانها قزل حصار و کرج در بازداشت بسر می برد.
سیاست اعدامهای گروهی و در ملاعام توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و با تایید و دستور صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت و رئیس قوۀ قضاییه منصوب وی به اجرا گذاشته می شود.
علی خامنه ای و صادق لاریجانی در آستانۀ نمایش انتخاباتی و شدت گرفتن جنگ قدرت بین وی و احمدی نزاد در حال تدارک اعدام زندانیان سیاسی و رسانه های مجازی می باشند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،استمرار اعدام های گروهی و در ملاعام و تدارک برای اعدام زندانیان سیاسی و رسانه های مجازی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی می خواهد که نسبت به کشتار مردم ایران تحت عناوین مختلف سکوت پیشه نکنند و پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای را به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا ارسال نمایند.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
10 بهمن 1390 برابر با 30 ژانویه 2012
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
http://hrdai.net/
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: