۱۳۹۸ شهریور ۳, یکشنبه

یورش گارد زندان به زندانیان بی دفاع در یکی از بندهای زندان گوهردشت کرج


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح روز یکشنبه ده ها پاسداربند بدون هیچ دلیلی به زندانیان بند ۱ زندان گوهردشت کرج  یورش بردند و زندانیان را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار دادند

 صبح روز یکشنبه  ۳  شهریور انبوهی از پاسداربندها به سالن ۱ بند ۱ زندان گوهردشت کرج یورش بردند و ابتدا زندانیان را مورد فحاشی قرار دادند و هم چنین آنها را مورد اذیت و آزار قرار دادند. یکی از زندانیان نسبت به رفتار پاسداربندها اعتراض نمود  که مورد ضرب و شتم وحشیانه پاسداربندها قرار گرفت  و سپس به سلول انفرادی منتقل گردید.
زندانی که وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت  شاهین شیخان نام دارد . این زندانی زیر حکم اعدام می باشد و اخیرا برای اجرا حکم ضدبشری اعدام برده شده بود که در آخرین لحظات او را مجددا به سلول خویش بازگرداند.

 فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یورش و حشیانه به بند زندانیان و مورد ضرب و جرح قرار دادن آنها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، دبیرکل سازمان ملل متحد ، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران وسایر مراجع حقوق بشری خواستار اقدام عملی و فوری به منظورپایان دادن به اعمال ضدبشری علیه زندانیان توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در ایران است.   




فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 
۴ شهریور ۹۸ برابر با ۲۵ اوت ۲۰۱۹

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: