۱۳۹۸ شهریور ۵, سه‌شنبه

انتقال گروهی از زندانیان به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضد انسانی اعدام


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » انتقال گروهی از زندانیان در زندان گوهردشت به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام. 

صبح روز دوشنبه   ۴ شهریورماه حداقل ۸ زندانی در زندان گوهردشت جهت اجرای حکم ضد انسانی اعدام به سلولهای انفرادی برده شدند. اسامی این ۸ زندانی عبارتند از :

۱ـ منوچهر دهقانی اندرزگاه ۲
۲ـ علیرضا بهراد اندرزگاه ۲
۳ـ محسن رضاییان اندرزگاه ۱
۴ـ ابراهیم یارموت اوغلی اندرزگاه ۳ 
۵ـ احمد قره بالایی اندرزگاه ۱۰
۶ـ رضا موسوی برقانی 
۷ـ علیرضا آرایی
۸ـ میرزایی 

این اعدام های  جمعی با تایید ابراهیم رئیسی  از اعضای اصلی هیئت مرگ زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ می باشد که سازمانهای حقوق بشری بین المللی او را از جنایتکاران علیه بشریت معرفی نموده اند . با دستور اکید این جنایتکار علیه بشریت ابراهیم رئیسی اعدام ها باید مخفیانه صورت گیرد. ابراهیم رئیسی توسط آخوند ضدبشر علی خامنه ای منصوب شده است و با این جنایتها سعی دارد که   فضای رعب و وحشت در جامعه ایجاد کند تا شاید  رژیم ولی فقیه را که در آستانه سقوط قرار دارد را نجات دهد.

  فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران انتقال جمعی از زندانیان در زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، دبیرکل سازمان ملل متحد ، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران وسایر مراجع حقوق بشری خواستار اقدام عملی و فوری به منظور نجات جان این زندانیان و پایان دادن به اعدامها توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در ایران است.   


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 
۵ شهریور ماه۹۸ برابر با ۲۷ اوت ۲۰۱۹

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد





هیچ نظری موجود نیست: