۱۳۹۸ مرداد ۲۱, دوشنبه

خطر جدی مرگ برای زندانیانی که از صحنه اعدام جمعی و جلادان آنها فیلم گرفته اند


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانیانی که تقریبا صحنه کامل اجرای حکم اعدام و  دست اندرکاران جنایتکار و ضدبشری  را ثبت کرده بودند  با یورش وحشیانه دستگیر و به نقطه نامعلومی برده شدند.
روز شنبه ۱۹ مرداد ماه حوالی ساعت ۰۶:۰۰ صبح  با یورش ده ها پاسدار به بند ۵ سالن۱۴زندان گوهردشت کرج و اذیت و آزار زندانیان ۵ زندانی را با خود بردند. این ۵ زندانی زیر حکم اعدام قرار دارند و خطر اجرای مخفیانه حکم اعدام آنها پس از فیلم برداری از چگونگی اجرای حکم اعدام  و بخصوص چهره جلادانی که مشغول آدم کشی در زندانها هستند،  می رود.
زندانیان که از بند ۵ سالن ۱۴ به نقاط نامعلومی برده شدند به قرار زیر می باشد :
۱ـ صمد فرهادی متولد ۱۳۷۴ از سال ۱۳۹۲ در زندان بسر می برد.
۲ـ صادق حافظی متولد ۱۳۷۴ از سال ۱۳۹۲ در زندان بسر می برد.
۳ـ محمد چهارگوشه متولد ۱۳۷۲ از سال ۱۳۹۲ در زندان بسر می برد.
۴ـ علی باقری متولد ۱۳۷۱ 
گفته می شود صمد فرهادی که احتمالا توضیح دهنده جنایت در حال ارتکاب و نام جلادان شرکت کننده در آن فیلم بود او به نقطه نامعلومی منتقل شده است. بقیه زندانیان در سلولهای انفرادی  بند اطلاعات سپاه زندان گوهردشت کرج زندانی می باشند.
فیلم گرفته شده که سندی گویا و زنده از جنایتکاران علیه بشریت که در حین ارتکاب جنایت می باشد توسط زندانیان بند ۵ سالن ۱۴ زندان گوهردشت کرج می باشد که بر روی سلوله اعدام های جمعی تسلط کامل دارد.
این جنایت علیه بشریت که لیست آن در دست آخوندی که هنوز هویت وی مشخص نیست می باشد ، زندانیان محکوم به اعدام را به درون سوله برده می شوند و در آنجا اعدام می شوند. شهریاری دادستان تهران خود شخصا در صحنه اعدام جمعی زندانیان حضور دارند . عزیزی رئیس زندان که اخیرا منصوب شده است در آنجا حضور دارد و دستورات اعدام را به مجریان می دهد همچنین معاون وی در آنجا حضور دارد. رئیس حفاظت زندان محمدی جز باند قتل و جنایت زندانیان بی دفاع می باشد.
جلادانی که اعدام را به اجرا در می آورند باقری و محمدی می باشند که لباسهای نظامی پلنگی بر تن دارند.

فیلم کامل گرفته شده از چگونگی اجرای اعدام های جمعی و دست اندرکاران آن  در دست فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران است. این فیلم  سندی  گویا برای نهادی حقوق بشری و بین المللی که ارسال خواهد شد. این فیلم بخش بسیار کوچکی است که بدستور آخوند ضدبشر علی خامنه ای جنایت علیه بشریت در زندانها بطور سیستماتیک  به اجرا در می آید.
آخوند ضدبشر علی خامنه ای از طریق منصوب خویش ابراهیم رئیسی در قوه قضاییه در حال اجرای سیستماتیک اعدام های جمعی در زندانها است . هدف از این اعدام ها ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه است.     

 فیلم گرفته شده مربوط به اعدام ۵ زندانی در بامداد  روز چهارشنبه ۱۶ مردادماه در زندان گوهردشت کرج می باشد، زندانیان از بندهای ۱،۵ و ۷ زندان گوهردشت کرج بودند
 اسامی ۵ زندانی اعدام شده به قرار زیر است :

۱ـ مجید عربعلی ۲۵ ساله   از اندرزگاه ۵ سالن ۱۳
۲ـ حسین پنجه مریم ۳۵ ساله  از اندرزگاه ۱ که ۷ سال زندانی بود
۳ـ یوسف ذاکری از اندرزگاه۱ که ۱۰ سال در زندان بسر برد
۴ـ بهرام ترک از اندرزگاه ۷ سالن ۲۰
۵ـ محمدرضا شکری از اندرزگاه ۱

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،انتقال ۵ زندانی که فیلم صحنه اجرای حکم اعدام و افشای  نام  دست اندرکاران مجری اعدام که سندی گویا است را  محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، دبیرکل سازمان ملل متحد ، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران وسایر مراجع حقوق بشری خواستار اقدام عملی و فوری به منظور نجات جان ۵ زندانی  افشا کننده جنایت آخوندها است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 
۲۲ مرداد ۹۸ برابر با ۱۳ اوت ۲۰۱۹

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: