۱۳۹۸ مرداد ۱۳, یکشنبه

فشار و سرکوب مأموران آخوندهای ضدبشر در فاز پایانی خویش علیه زندانیان



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » بکارگیری پارازیت و یورش وحشیانه  شبانه با دهها پاسدار به بند های مختلف در زندان  گوهردشت کرج . 

از چند روز پیش تا به حال زندانیان بی دفاع زندان گوهردشت کرج آماج حملات زندانبانان ولی فقیه هستند این حملات از ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر آغاز می شود و تا نیمه های شب ادامه می یابد. درحملات وحشیانه به هر بند  نزدیک به ۳۰ پاسدار شرکت می کنند در طی این حملات شبانه زندانیان مورد اذیت و آزار و تهدید قرار گرفته و وسایل شخصی آنها تخریب و هر اعتراضی از طرف زندانیان با انتقال به سلولهای انفرادی پاسخ داده می شود .
از طرفی دیگر بکارگیری پارازیت در بندهای این زندان  شدت یافته است این مسئله باعث ایجاد ناراحتیهای مختلف مانند سر درد، سرگیچه ، بی حالی و عدم تمرکز و سایر موارد در زندانیان شده است..
حملات شبانه و اذیت و آزار زندانیان بدستور رئیس  جدید زندان فردی به نام الله کرم عزیزی صورت می گیرد که مدت کوتاهی است در این زندان منصوب شده است .
آخوند جنایتکار و ضدبشر و فرمانده تروریستها خامنه ای برای حفظ رژیم رو به سقوط خویش به اعمال جنایتکارانه علیه زندانیان بی دفاع روی آورده است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اذیت و آزار زندانیان ، فحاشی و تخریب وسایل شخصی زندانیان را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران ، دبیر کل سازمان ملل و سایر مراجع بین المللی خواهان اقدام عملی و فوری بمنظور پایان دادن به  فشارها ی جسمی و روحی بر زندانیان بی دفاع و تحقیر آنها توسط رژیم  ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در زندانهای  ایران است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 
۱۳ مردادماه ۹۸ برابر با ۴ اوت ۲۰۱۹

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: