۱۳۹۶ خرداد ۲۷, شنبه

درگیری خونین باند مافیایی زندان با زندانیان معترض در زندان مرکزی زاهدان

 

بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » درگیری از پیش طراحی شده توسط مدیر داخله زندان در زندان مرکزی زاهدان .

هفته گذشته  یک درگیری خونین  بین زندانیان بند ۳  و باند مافیایی زندان مرکزی زاهدان روی داد .این درگیری  از ساعت ۱۵:۳۰  بعد از ظهر بین باند مافیایی وابسته به مدیرداخله زندان زاهدان محسن خواجه و زندانیان عادی  شروع شد با وجود درخواست زندانیان از افسر نگهبان برای پایان دادن به درگیری اما تا ساعت ۱۶:۳۰  هیچ کدام از مسؤلان زندان اقدامی برای خاتمه درگیری نمی کنند.
 ساعت ۱۶:۳۰ گارد ویژه زندان همراه با رئیس زندان و مدیر داخله به بند ۳ یورش برده و حدود ۲۱ زندانی معترض  که مورد تهاجم باند مافیایی قرار گرفته بودند  را به بند قرنطینه شکنجه گاه زندان منتقل می کنند اما هیچ یک از افراد باند مافیایی وابسته به محسن خواجه مدیر داخله زندان  به سرکردگی شوکت رودینی به بند قرنطینه منتقل نمی شوند. در این درگیری خونین ۷ زندانی زخمی و به بیمارستانهای خارج از زندان و بهداری زندان منتقل شدند.
سپس گارد زندان ، رئیس زندان و مسئول حفاظت به اتاق زندانیان سیاسی در این بند یورش برده و  تا ساعت ۱۰ شب اتاق آنها را مورد بازرسی قرار دادند و تمامی وسایل آنها را بهم ریختند.
بعد از این درگیری زندانی عقیدتی  مولوی کاشانی توسط رئیس زندان احضار شد و به وی گفته شد که شما و سایر زندانیان سیاسی  باید در این نوع درگیری ها دخالت کرده و وارد عمل شوید.
این درگیری توسط محسن خواجه مدیر داخله زندان از پیش طراحی و توسط عوامل باند مافیایی او اجرا شد تا زندانیان سیاسی را در این بند  وادار به دخالت در این درگیری کنند تا بتوانند به راحتی برای آنها پرونده سازی کنند . اما با هوشیاری زندانیان سیاسی  هیچ یک از زندانیان سیاسی در این درگیری از پیش طراحی شده  دخالت ننمودند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، سازمان دهی باندهای مافیایی در زندان  توسط مسئولین زندان به منظور سرکوب زندانیان معترض نسبت به شرایط قرون وسطایی زندان و  طراحی درگیریهای خونین   به منظور سرکوب آنها را محکوم می کنند  و از کمیسر عالی حقوق بشر، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران می خواهد که برای پایان دادن به اعدام و سرکوب خونین مردم ایران ، پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارسال نماید .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برابر با۱۷ ژوئن ۲۰۱۷
گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان  سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: