۱۳۹۸ شهریور ۲۴, یکشنبه

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به مناسبت اولین سالگرد۳ جانباخته راه آزادی مردم ایران


 جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج طی بیانیه ای  اولین سالگرد جانباختگان راه آزادی مردم ایران زانیار و لقمان مرادی و  همچنین رامین حسین پناهی که در زندان گوهردشت کرج به شهادت رسیدند  را گرامی میدارند. این بیانیه جهت اطلاع عموم در اختیار« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است که متن به قرار زیر می باشد:

  شهریور ۹۸ اولین سالگرد شهادت عزیزانمان زانیار و لقمان مرادی و همچنین شهادت رامین حسین پناهی را گرامی می داریم . اگرچه بعد از یکسال هنوز فقدان آنها را باور نکرده ایم و امواج روحیه و سرزندگی این شیران هنوز در زندان گوهردشت کرج و البته سراسر کردستان و ایران گسترده است.
 ضمن همدلی و آرزوی تسلی خاطر به خانواده های محترم این سربه داران سرافراز، جوشش خونهای آنها را در رسوا کردن عاملان این جنایتها به وضوح می بینیم... بوضوح می بینیم که چگونه جوانان دیگری هم مظلومانه به جوخه های اعدام سپرده شده اند و این سابقه دیرینه دارد و اخیرا هم بار دیگر با رسوا شدن چگونگی گرفتن اعترافات زیر شکنجه و ساختن مستندهای جعلی همه این جنایت ها برای همگان آشکار و هویدا شد. خونهای این جوانان رسوا کننده دستگاههای سراسر فاسد و جنایتکار اطلاعات و امنیت و قضات جیره خوار شد و قطعا از ریخته شدن خون جوانان و البته بیگناهانی دیگر ممانعت و جلوگیری خواهد کرد و از همین رو چنین فدیه و خونهایی برای همه ملتهایی که اراده برانداختن ستمگران را کرده اند، ناگزیر است و از همین رو مقدسند و جاودانه. 
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

زندان گوهردشت کرج
شهریور ۱۳۹۸
محمد بنازاده امیرخیزی، محمد علی منصوری، سعید ماسوری، آرش صادقی، ابراهیم فیروزی، مجید اسدی، پیام شکیبا، سعید شیرزاد، حسن صادقی.


telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: