۱۳۹۷ خرداد ۳۰, چهارشنبه

یک زندانی به خاطر دفاع از خانوداه اش یکسال است که بلاتکلیف در زندان بسر می برد



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانی عاصف حسین میرزایی  بخاطر دفاع از خانواده اش که در اثر یورش وحشیانه بسیجیان به منزل شخصی غرق در خون بودند دستگیر و یکسال است که در بلاتکلیفی بسر می برد .

۲۲ مرداد ۱۳۹۶ تعدادی از اعضای فعال بسیج شهرستان مهرستان به منزل شخصی خانواده حسین  میرزایی یورش می برند  مادر و خواهر این خانواده  را چنان مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار می دهند که غرق خون می شوند . عاصف حسین میرزایی بمنظور دفاع از حریم خصوصی خانواده اش به دفاع از خانواده اش بر می خیزد و در این اثنا  یکی از بسیجیان مهاجم کشته می شود.
عاصف حسین میرزایی به پاسگاه مراجعه می کند و از بسیجیان مهاجم شکایت می کند . اما او بلافاصله دستگیر و زندانی می شود و علیرغم گذشت یکسال  همچنان در بلاتکلیفی در زندان سراوان بسر می برد و خانواده این زندانی بی دفاع دائما مورد اذیت و آزار بسیجیان این شهرستان قرار دارند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران ، یورش وحشیانه بسیجیان به این  خانواده و ضرب و شتم آنها را محکوم می کند و همچنین زندانی نمودن و در بلاتکلیف قرار دادن عاصف حسین میرزایی  را محکوم می کند .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ برابر با ۲۰ ژون ۲۰۱۸


گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:

دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: