۱۳۹۸ بهمن ۶, یکشنبه

عدام گروهی در زندان مرکزی زاهدان با دستور و تأیید آخوند جنایتکار علیه بشریت ابراهیم رئیسی


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » طی ۲ روزگذشته حداقل ۲ زندانی در زندان مرکزی زاهدان اعدام شدند.
طی روزهای شنبه و یکشنبه ۵ و ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ حداقل ۲ زندانی در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند . این ۲ زندانی هر کدام ۶ سال و نیم  و ۷ سال و نیم  در زندان بسر بردند. اسامی ۲ زندانی  که طی روزهای شنبه و یکشنبه در زندان مرکزی زاهدان اعدام شدند به قرار زیر می باشد:

۱ـ محمد شیخی کبیر فرزند صفر حدودا ۵۰ ساله و نزدیک به ۷ سال و نیم در بند ۳  زندان زاهدان زندانی بود صبح روز یکشنبه ۶ آبان ماه اعدام شد.
۲ـ زندانی اکبر زرک زهی فرزند خداداد که بیش از ۶ سال و نیم زندانی بود روز گذشته شنبه ۵ آبان ماه اعدام شد.
  
 رژیم ولی فقیه آخوند جنایتکار علیه بشریت علی خامنه ای که خود را در آستانه سقوط  بدست مردم ایران می بیند برای ایجاد رعب و وحشت علاوه بر کشتار مردم بی گناه در خیابانها اقدام به اعدام های گروهی مخفیانه در زندانهای مختلف ایران می کند.

آخوند جنایتکار علیه بشریت علی خامنه ای توسط منصوب خود در قوه قضاییه  آخوند ابراهیم رئیسی که از اعضای کمیته مرگ زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ می باشد اقدام به اعدام های جمعی در زندانهای مختلف ایران می نماید. آخوند ابراهیم رئیسی جنایتکار علیه بشریت احکام اعدام را تایید و دستور اجرای آنها را صادر می کند. 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی در زندانهای ایران و کشتار اخیر ۱۵۰۰ نفر از مردم ایران در خیابانها را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند. این جنایتها در ایران نتیجه سکوت و بی عملی مراجع بین المللی نسبت به این جنایت ها است. لذا از دبیر کل سازمان ملل ، کمیسر عالی حقوق بشر وگزارشگر ویژه حقوق بشر  سازمان ملل در امور ایران می خواهد که به جای تنها محکوم کردن لفظی این جنایت ها، جنایتکاران علیه بشریت را به میز عدالت فراخواند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 
۶بهمن ماه ۱۳۹۸ برابر با  ۲۶ژانویه ۲۰۲۰

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: