۱۳۹۷ آذر ۲۳, جمعه

یورش ماموران اطلاعاتی ولی فقیه و دستگیری ۴ نفر از روستاییان پیرانشهر


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » ماموران اطلاعات ولی فقیه   به منازل یکی از روستاهای پیرانشهر یورش بردند و۴ نفر را دستگیر و با خود بردند.
حدودا ۳ روز پیش ماموران اطلاعات به منازل ۴ نفر از روستاییان حومه پیرانشهر یورش بردند  آنها را دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل کردند  از وضعیت و شرایط این ۴ زندانی سیاسی هیچ خبری در دست نیست.
نام یکی از چهاربازداشت شده باپیربرزه ۳۵ ساله می باشد.
همچنین روز جمعه ۲۳ آذر ماه آقای کیوان حسن زاده ۳۰ ساله از اهالی شهر پیرانشهر به اداره اطلاعات این شهر احضار و چندین ساعت مورد بازجویی بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفت و پس از مدتی آزاد شد.
ولی فقیه آخوند علی خامنه ای ضدبشر که رژیم خویش را در آستانه سرنگونی می بیند با یورش به منازل مردم و دستگیری و تهدید و ارعاب سعی دارد با شیوه لو رفته و کهنه خویش فضای رعب و وحشت را تشدید کند.  
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش به منازل مردم دستگیری و انتقال آنها به نقاط نامعلوم و بی خبر نگهداشتن خانواده های آنها و همچنین مورد بازجویی قرار دادن مردم را محکوم می کند و از دبیر کل ملل متحد ، کمیسر عالی حقوق بشر ، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران می خواهد که با فشار آوردن بر رژیم ضدبشری ولی فقیه مانع اذیت و آزار و سرکوب مردم ایران شود
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۳ آذر۱۳۹۷ برابر با ۱۴ دسامبر۲۰۱۸
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سسازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: