۱۳۹۷ آذر ۳, شنبه

درگیری خونین در زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » بامداد روز شنبه یک زندانی که در خواب بسر می برد هدف حمله باند مافیایی زندان قرار گرفت و بطرز خطرناکی زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
بامداد روز شنبه ۳ آذرماه زندانی محمد عزیزی ۳۸ ساله که ۶ سال است در زندان بسر می برد حوالی ساعت ۰۱:۳۰در بند ۱۰ سالن ۳۵ هدف حمله باند مافیایی زندان قرار گرفت و از ناحیه گردن و سر مورد اصابت تیزی قرار گرفت و بطرز خطرناکی زخمی گردید و به بیمارستان مدنی کرج منتقل گردید. از زمان انتقال تاکنون از وضعیت و شرایط این زندانی خبری در دست نیست.
این زندانی روز قبل توسط غلامرضا ضیائی رئیس زندان و مدیر داخله  زندان محمدی تهدید به مرگ شده بود این زندانی  نسبت به یورشهای گارد زندان و اذیت و آزار زندانیان اعتراض نموده بود.گزارشها حاکی از آن است که فرد حمله کننده از باند مافیایی که تحت فرمان رئیس زندان است، می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،سرکوب خونین زندانیان بدستور رئیس زندان  توسط باند مافیایی  رامحکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی  برای پایان دادن به اعمال غیر انسانی خواهان  ارجاع پرونده ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مراجع قضایی بین المللی است. 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۰۴ آذر  ۱۳۹۷ برابر با ۲۴ نوامبر۲۰۱۸
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: