۱۳۹۷ تیر ۱۷, یکشنبه

حضور گسترده نیروهای سرکوبگر ولی فقیه در نقاط مختلف شهرستان برازجان


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »اعتراضات گسترده مردم  برازجان نسبت به نبود آب نوشیدنی  بسرعت  تبدیل به اعتراضات گسترده علیه کلیت رژیم ولی فقیه آخوند ضدبشر علی خامنه ای گردید.
روز شنبه غروب ۱۶ تیر ۱۳۹۷ هزاران نفر از مردم برازجان در اعتراض به نبود آب به خیابانها آمدند . این اعتراضات به سرعت برعلیه کلیت رژیم ولی فقیه تبدیل شد و شعار هایی مانند مرگ بر دیکتاتور و  شعار های دیگر سر داده شد. 
این اعتراضات تا پاسی از شب ادامه داشت . در حین اعتراضات مردم ، آخوندی همراه با یکی از پاسداران با وعده و وعید توخالی سعی داشت که مانع گسترش اعتراضات مردم  علیه  رژیم ولی فقیه آخوند ضدبشر علی خامنه ای شوند اما مردم بساط این آخوند و پاسدار همراه او را بر هم زده و آنها را  فراری دادند
روز یکشنبه ۱۷ تیر ماه نیروهای سرکوبگر ولی فقیه در تمامی نقاط شهر مستقر شده بودند تا مانع شروع اعتراضات مردم شوند . اما مردم دشستان و تنگستان  عزم جزم کرده اند تا اعتراضات خود را گسترش دهند و به حقوق خویش برسند و حضور نیروهای سرکوبگر ولی فقیه مانع احقاق حقوق آنها نخواهد شد .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران از اعتراضات مردم برازجان  حمایت می کند و از تمامی هموطنان در نقاط مختلف جهان می خواهد که به حمایت از هموطنان خویش برخیزند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۷ تیرماه ۱۳۹۷



telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: