۱۳۹۷ تیر ۳۰, شنبه

حمله وحشیانه گارد زندان گوهردشت به بندهای زندانیان عادی و ضرب و شتم آنها


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » گارد زندان گوهردشت کرج تحت عنوان بازرسی نیمه شب ها به بندهای مختلف یورش می برد و با ایجاد فضای رعب وحشت  زندانیان را تحت فشارهای روحی و جسمی قرار می دهند

طی روزهای گذشته  گارد زندان گوهردشت کرج  بطور متناوب به بندهای ۱، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ حوالی نیمه های شب یورش می برد و زندانیان را با فریاد از خواب بیدار می کنند و در مواردی آنها را مورد ضرب و شتم و توهین  قرار می دهند. وسایل شخصی آنها را تخریب و یا به هم می ریزند. رفتار گارد زندان باعث شده است که زندانیان تحت فشارهای روحی مستمر  قرار گیرند .
این یورش ها به فرماندهی ضیائی رئیس زندان و رئیس حفاظت صورت می گیرد. اکثر یورشها به بند ۷ زندان گوهردشت کرج صورت می گیرد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران حمله وحشیانه به  زندانیان و ضرب و شتم زندانیان بی دفاع را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدام فوری و عملی به منظور پایان دادن به سرکوب و شکنجه زندانیان بی دفاع توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در ایران است. 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 
۳۰ تیر۱۳۹۶ برابر با ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۸

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: