۱۳۹۵ فروردین ۳۰, دوشنبه

اعتراف یکی از زندانیان مبنی بر اینکه داریوش امیریان مدیر داخله زندان گوهردشت از تامین کنندگان مواد مخدر زندان است


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  یکی از اعضای باند مافیایی زندان که تحت امر داریوش امیریان  مدیر داخله  در حین فروش مواد مخدر توسط باند رغیب دستگیر شده بود در بازپرسی  و دادگاه انقلاب کرج اعتراف نمود که مواد مخدر را از وی تحویل گرفته بود.
مدتی پیش زندانی شاهین حبیبی از سالن ۱۷ بند ۶ زندان گوهردشت کرج از اعضای باند مافیایی مواد مخدر که تحت امر داریوش امیریان مدیر داخله زندان عمل می کرد در حین فروش مواد مخدر در  این بند توسط باند رغیب فردی به نام  مردی از حفاظت و اطلاعات زندان دستگیر و با پرونده سازی به بازپرسی شعبه ۶ کرج منتقل می شود و در تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۹۵ در شعبه ۴ دادگاه انقلاب کرج  دادگاهی شد.

زندانی شاهین حبیبی در شعبه ۶ بازپرسی و شعبه ۴ دادگاه انقلاب کرج اعتراف نمود که مواد مخدر توسط داریوش  امیریان تامین و در اختیار او و سایر اعضای باند قرار می گرفت و آنها مواد مخدر  را به زندانیان می فروختند. این زندانی نحوه تحویل گرفتن مواد مخدر از داریوش امیریان مدیر داخله زندان  را برای دادگاه تشریح نمود. او روز قبل از دستگیری به دفتر داریوش امیریان احضار شده بود و در آنجا مواد مخدر به وی به منظور فروش به زندانیان از امیریان تحویل گرفته بود و از آنجایی که مراجعات زندانیان  به دفترمدیر داخله زندان ثبت می گردد و مراجعه این زندانی هم ثبت شده بود دلیل قاطعی بود که داریوش امیریان مدیر داخله زندان مواد مخدر را در اختیار وی قرار داده بود .
زندانی شاهین حبیبی هنگام بازگشت از دادگاه به زندان  با داریوش امیریان که بطرز جنون آمیزی این زندانی را مورد فحاشی خانوادگی و تهدید قرار داده بود. به این زندانی گفت : « آیا فکر میکنی  که کاری با من می کنند» داریوش امیریان از اعضای وزارت اطلاعات می باشد و فرامین وزارت اطلاعات را در زندان به اجرا در  می آورد .
لازم به یاد آوری است برادر امیریان خواهر زاده اش بنام  سید نجم الدین حسینی رئیس بند ۲ زندان گوهردشت کرج و نیز رئیس دفتر او به نام احسان کاظمی در سال گذشته  در رابطه با جابجایی مواد مخدر در زندان دستگیر و به زندانهای دیگر منتقل شدند .
یکی از سیاستهای ویرانگر وزارت اطلاعات علیه جوانان زندانی در زندانهای ولی فقیه  ورود  انبوه مواد مخدر از طریق مسئولین زندان به منظور به اعتیاد کشاندن آنها و از طرفی دیگر به جیب زدن عیادات مالی بسیار بالای مالی از این بابت می باشد .
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران، تشکیل باندهای مافیایی به منظور سرکوب زندانیان سیاسی و معترض عادی نسبت به شرایط غیر انسانی و از طریق آنها پخش گسترده مواد مخدر بین زندانیان را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات لازم برای پیشگیری از این اعمال غیر انسانی در زندانهای ولی فقیه است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ برابر ۱۸ آوریل  ۲۰۱۶




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: