۱۳۹۹ آبان ۲۰, سه‌شنبه

سالگرد بیش از ۱۵۰۰ شهید راه آزادی مردم ایران که در آبان ۱۳۹۸ جان باختند گرامی باد

  

در آستانه سالگرد قیام سراسری مردم ایران قرار داریم. روزی که مردم ایران برای پایان دادن به جنایتهای آخوندهای


ضدبشر ، پاسداران تروریست و مأموران شکنجه گر اطلاعات  یکدست و متحد در تمامی ایران برخاستند و علیه اعدام ،  کشتار، شکنجه و زندان ، سرقت اموال عمومی، نابودی محیط زیست، نابودی آثار باستانی، سرکوب سیستماتیک زنان و تصویب قوانین زن ستیزانه، سرکوب  کارگران و عدم پرداخت حقوق کارگران که ماه ها با نبود وسایل ایمنی و شرایط سخت و طاقت برای آن تلاش کرده اند، اعتراض کردند. 

 

در این اعتراضات گسترده و سراسری از تمامی اقشار جامعه ، تمامی اقوام ، ادیان و مذاهب ایرانی با یک شعار و خواسته مشترک  آنهم آزادی و سرنگونی رژیم ضدبشری و قرون وسطایی آخوندی و تروریست به خیابانها آمدند . خشم و نفرت مردم ایران هر آنچه که وابسته به آخوندها و پاسدارانشان بود و از مردم ایران به سرقت رفته بود هدف قرار داد.

آخوند ضدبشر علی خامنه ای به پاسداران تروریست و خونریز دستور داد که  مردم را به گلوله ببندند و به قتل برسانند. پاسداران تروریست و بسیجی های اوباش خامنه ای ،مأموران  اطلاعات سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندها  با سلاحهای سنگین و تبر به مردم یورش بردند و دست به قتل عام زدند. به عنوان مثال پاسداران  تروریست ولی فقیه با مسلسلهای سنگین ،جوانان را در ماهشهر محاصره و آنها را قتل عام کردند.

 

 در این جنایت هولناک بیش از ۱۵۰۰ ایرانی جان خویش را فدای راه آزادی مردم ایران نمودند. در میان این جانباختگان  ده ها کودک و  تعداد بیشماری از زنان آزاده میهن در خیابانها با شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر به شهادت رسیدند و جان خود را فدای راه آزادی کردند و تعداد زیادی بدست ماموران خامنه ای در شکنجه گاه ها به قتل رسیدند. این جنایت هولناک آخوندها، جهان را حیرت زده کرد.

 

آخوندها به این کشتارها  اکتفا نکردند و در بیدادگاهها به دستور آخوند ضدبشر ابراهیم رئیسی که از اعضای هیئت مرگ زندانیان سیاسی ۱۳۶۷ می باشد  برای دستگیر شدگان این اعتراضات احکام اعدام صادر می شود که تا به  امروز چندین نفر از معترضین اعدام شده اند.

 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از دبیر کل سازمان ملل متحد و کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد و همچنین گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران می خواهد بمنظور حفظ و حراست از قوانین حقوق بشر  برای تشکیل دادگاه کیفری و به دادگاه کشاندن آخوند علی خامنه ای، آخوند حسن روحانی ، آخوند ابراهیم رئیسی و تمامی جنایتکاران علیه بشریت در ایران اقدام نمایند. 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹

هیچ نظری موجود نیست: