۱۳۹۸ آذر ۱۶, شنبه

از وضعیت و شرایط یکی از مادران دستگیر شده قیام هیچ خبری در دست نیست


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  بی خبری از وضعیت و شرایط  یکی از زنان دستگیر شده قیام آبان ماه در گوهردشت کرج.

زندانی سیاسی اعظم شیر افکن  متولد ۱۳۵۰ و مادر ۳ فرزند  حدودا ۲۸ آبانماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات  به منزلش دستگیر شد و به احتمال زیاد به بند سپاه در زندان گوهردشت کرج منتقل شد. از زمان دستگیری تا به حال فقط یک تماس بسیار کوتاه در حضور بازجویان با فرزندش داشته است ولی از محل نگهداری و وضعیت خویش نتوانسته چیزی بگوید . در زمان تماس صدای او گرفته ولرزان  بود.
فرزندان او به نهادهای  مختلفی مراجعه نموده اند اما هیچکس پاسخگوی آنها نیست.بازجویان وزارت اطلاعات هنگام یورش به منزل ایشان لپ تاپ و گوشی تلفن و سایر وسایل او را با خود برده اند.
  از آنجایی که آخوند جنایتکار علیه بشریت علی خامنه ای و سایر آخوندهای تهدیدهای مختلفی نسبت به بازداشت شدگان نموده اند خطر شکنجه و حتی حذف فیزیکی بازداشت شدگان بسیار زیاد است

بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران خانواده های بازداشت شدگان  را تحت  فشارهای روحی قرار داده اند تا از هرگونه اطلاع رسانی در مورد وضعیت عزیزان بازداشت شده  خود خوداری کنند.بازجویان همچنین اعضای خانواده های بازداشت شده را تهدید به بازداشت می کنند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، دستگیری ، شکنجه های طاقت فرسا و وحشیانه علیه معترضین را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل سازمان ملل متحد بمنظور پیشگیری از قتل زیر شکنجه خواهان فرستادن هيئتی جهت بازدید از زندانهای رژیم ولی فقیه آخوند جنایتکارعلیه بشریت خامنه ای در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۶ آذر ۱۳۹۸ برابر با ۷ دسامبر ۲۰۱۹ 
گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل 




telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: